اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134925408

با گشایش اعتبار توسط بانک صنعت و معدن آغاز شد

احداث قطعه پایانی راه آهن تهران _ قم _ اصفهان

کد: 13950703134925408

https://goo.gl/18uPKe

، تهران , (اخبار رسمی): با گشایش اعتبار توسط بانک صنعت و معدن قطعه پایانی راه آهن سریع السیر تهران _ قم _ اصفهان آغاز شد.

راه اهن

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، علی نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی-معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان عملیات اجرایی قطعه پایانی راه آهن سریع السیر تهران_قم_اصفهان آغاز شد.

وی ضمن بیان این که پروژه یاد شده نماد جدیدی در صنعت حمل و نقل کشور محسوب میشود افزود: قرار داد پروژه به صورت DB&Fاست و شرکت CRECکه طرف قرارداد است مسئولیت طراحیف ساخت و تامین پروژه را برعهده دارد . این قرارداد در اوایل سال منعقد شده و اعتبار اسنادی آن از طریق بانک صنعت و معدن و بانک CBC گشایش یافته است.

نورزاد تصریح کرد: مسیر راه آهن سریع السیر تهران_قم_اصفهان به دلیل تسریع در زمان سفر به شهرهای تهران،قم،اصفهان و نیز بهره مندی و سهولت تردد مسافران فرودگاه بین المللی امام(ره) به شهرهای اصفهان و تهران از اهمیت بسیاری برخوردار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]