اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135016113

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد خبر داد

اهدای کیف سلامت مهر به دانش‌آموزان حاشیه شهر مشهد

کد: 13950703135016113

https://goo.gl/06qmAk

، مشهد , (اخبار رسمی): به مناسبت سال جدید تحصیلی «طرح بسازیم تا بخوانیم» در مدارس مشهد اجرایی می‌شود تا به رفع نواقص مدارس توسط گروه‌های مردمی بپردازد.

اهدای کیف سلامت مهر به دانش‌آموزان حاشیه شهر مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سعید جلیلی با بیان این مطلب اظهار کرد: به مناسبت استقبال از مهر 95، کیف سلامت مهر به همراه لوازم تحریر با مشارکت کسبه و خیران مشهدی تهیه شده و به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان بی بضاعت حاشیه شهر مشهد قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به نواخته شدن زنگ مهر با حضور خانواده‌های شهیدان و مسئولین شهرداری در مدارس، عنوان کرد: همچنین نصب بنر در خیابان مفتح با شعار خرید محصولات فرهنگی ایرانی، اجرای نقاشی دیواری مدارس طبق طرح های مصوب و دیدار دانش آموزان از آسایشگاه جانبازان امام خمینی همراه با روایتگری ، بیان خاطره وتقدیر هفته دفاع مقدس در راستای استقبال از مهر 95 در دست انجام است.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد به اهداء بنر تبریک و گلدان به مدارس اشاره کرد و گفت: به مناسبت سال جدید تحصیلی «طرح بسازیم تا بخوانیم» در مدارس مشهد اجرایی می‌شود تا به رفع نواقص مدارس توسط گروه‌های مردمی بپردازد.
جلیلی گفت: همچنین ویژه برنامه‌ای با عنوان «از مدرسه تا معراج» با حضور دانش آموزان مدارس منتخب در محل معراج شهدا برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه