خاطرات دوران تحصیل خود را در مترو مرور کنید

کد: 13950703135175761

https://goo.gl/dwiM3u

، تهران , (اخبار رسمی): در اولین روز سال تحصیلی جدید کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران با اهدای شاخه‌های گل و برپایی ویژه برنامه‌های فرهنگی به استقبال دانش آموزان و دانشجویان تهرانی رفتند.

خاطرات دوران تحصیل خود را در مترو مرور کنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه؛ محمد بنی حسن سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان این مطلب افزود: در تمام ایستگاه‌های مترو با نصب بنر و پخش نماهنگ‌های ویژه، فضاسازی لازم برای اول مهر صورت گرفته و اجرای سرود بوی ماه مهر توسط دانش آموزان و نمایش‌های مرتبط و برپایی مسابقات جمله سازی، انشاء و نقاشی با موضوع آموزش شهروندی و معضلات مترو از دیگر برنامه‌های فرهنگی در روزهای آغازین سال جدید تحصیلی است.

وی به حضور رابطین فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو تهران برای راهنمایی دانش آموزان در ایستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: امروز هدایایی مانند لوازم‌التحریر هم به دانش آموزان و دانشجویان اهدا شد.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: بازسازی کلاس‌های دهه 60 در زیرگذر تئاتر شهر و ایستگاه مترو امام خمینی نیز از دیگر برنامه های این معاونت در روزهای آغازین سال تحصیلی است که با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو شد.

بنی حسن در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات طرح استقبال از مهر معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران فقط محدود به ایستگاه‌ها نیست و به منظور آشنایی دانش آموزان با مسائل مرتبط با مترو، مدیران و معاونان این شرکت با حضور در مدارس منتخب، بسته‌های فرهنگی را بین دانش آموزان توزیع کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه