اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136576113

با احداث هر 10 کیلومتر خط قطار شهری محقق می شود

خروج 700 اتوبوس از مسیر در مشهد

کد: 13950704136576113

https://goo.gl/Xlpq3I

، مشهد , (اخبار رسمی): احداث هر کیلومتر از خطوط قطارشهری حدود 150 میلیارد تومان هزینه دارد. مردم بیشتر آسفالت خیابان‌ها و نظافت سطح شهر را می‌بینند و حجم این کار کمتر توسط مردم درک می‌شود.

خروج 700 اتوبوس از مسیر در مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد ، عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پرداختن مدیریت شهری چهارم به احداث و توسعه خطوط قطار شهری یک کار بزرگ و همچنین یک نوع خودزنی است.
  محمد حسین جهانبخش با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از بزرگترین کارهای شورای اسلامی و شهرداری در دوره چهارم، احداث و توسعه خطوط قطار شهری مشهد است.
وی افزود: با احداث هر 10 کیلومتر خط قطار شهری، 700 اتوبوس در همان مسیر از خدمت‌رسانی خارج می‌شود که این موضوع کمک بزرگی به ترافیک و هوای شهر می‌کند.
عضو کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: احداث خطوط قطارشهری کاری بزرگ اما یک نوع خودزنی برای مدیریت شهری است زیرا در این اقدام در زیرزمین بوده و توسط مردم دیده نمی‌شود.
جهانبخش عنوان کرد: احداث هر کیلومتر از خطوط قطارشهری حدود 150 میلیارد تومان هزینه دارد. مردم بیشتر آسفالت خیابان‌ها و نظافت سطح شهر را می‌بینند و حجم این کار کمتر توسط مردم درک می‌شود.
وی ادامه داد: البته در راستای بهبود آسفالت معابر سطح شهر نیز پیشنهاد داده‌ایم نهضت آسفالت را اجرایی نماییم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه