در دومین دوره رقابت های بین المللی جام الماس خلیج فارس اعطا می شود

جایزه 34 هزار دلاری برای قهرمانان

کد: 13950704136766116

https://goo.gl/yQKtrO

، تهران , (اخبار رسمی): به قهرمانان دومین دوره مسابقات بین المللی جام الماس خلیج فارس سی و چهار هزار دلار جایزه نقدی اهدا می شود.

جایزه سی و چهار هزار دلاری برای قهرمانان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، به نفرات برتر اول هر رشته هزار دلار، نفرات دوم ششصد دلار و نفرات سوم چهارصد دلار اهدا می شود، ضمن اینکه به اورال مسابقات پرورش اندام و فیزیک علاوه بر جایزه نفر اول، دو هزار لار تعلق خواهد گرفت.

با توجه به برگزاری مسابقات در پانزده دسته قدی و وزنی در سه رشته پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک و احتساب جوایز اورالی، در مجموع سی و چهار هزار دلار به نفرات برتر جام الماس تعلق خواهد گرفت.

علاوه بر جوایز نقدی، با رایزنی های صورت گرفته توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان، سه کارت حرفه ای در رشته پرورش اندام و یک کارت حرفه ای در رشته فیزیک به قهرمانان این دوره از رقابت های جام الماس اهدا می شود.

دومین دوره رقابت های بین امللی جام الماس خلیج فارس طی روزهای 29 و 30 مهر ماه در تهران برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام جمهوری اسلامی ایران، فدراسیونی است که رشته‌های پرورش‌اندام، پاورلیفتینگ، قویترین مردان، بادی کلاسیک، مچ اندازی و پرس سینه را در ایران تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین سیاست اصلی این فدراسیون استعدادیلبی و گسترش این ورزش اعلام شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش