اردبیل قهرمان رقابت های بین المللی پرس سینه شد

کد: 13950705138186116

https://goo.gl/NU9Bfk

، تهران , (اخبار رسمی): تیم اردبیل با کسب 8 مدال طلا و یک نقره قهرمان مسابقات بین المللی پرس سینه یادواره شهید اسماعیل اعلمی و شهدای مدافع حرم شد.

اردبیل قهرمان رقابت های بین المللی پرس سینه شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسابقات بین المللی پرس سینه یادواره شهیداسماعیل اعلمی وشهدای مدافع حرم روز جمعه 2 مهرماه با حضورجلال نامی دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام،مجتبی ملکی رئیس کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها 190 ورزشکار در قالب 22 تیم به میزبانی در مجموعه ورزشی رضازاده شهرستان اردبیل حضور داشتند که پس از مراسم وزن کشی ورزشکاران به مصاف حریفان خود رفتند.

در نهایت تیم اردبیل توانست با کسب 8 مدال طلا و یک نقره مقام قهرمانی را از آن خود کند و تیم های شهرداری بانه،قزوین،اورمیه،کبیر نمین و مس رفسنجان به ترتیب مقامهای دوم تا ششم را کسب نمودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام جمهوری اسلامی ایران، فدراسیونی است که رشته‌های پرورش‌اندام، پاورلیفتینگ، قویترین مردان، بادی کلاسیک، مچ اندازی و پرس سینه را در ایران تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین سیاست اصلی این فدراسیون استعدادیلبی و گسترش این ورزش اعلام شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش