اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140330042

دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی اطلاع داد

برگزاری کنفرانس علمی منابع انسانی با حمایت ایدرو

کد: 13950706140330042

https://goo.gl/XMvh8Q

، تهران , (اخبار رسمی): مهمترین رویداد علمی و حرفه ای توسعه منابع انسانی در تاریخ 23 و 24 آبان ماه در مرکز همایش های برج میلاد با برگزاری 60 عنوان کارگاه آموزشی و با سخنرانی اساتید صاحب نام داخلی و خارجی که توام با ارائه تجارب موفق ملی و جهانی خواهد بود،‌ برگزار می گردد.

برگزاری کنفرانس علمی منابع انسانی با حمایت ایدرو

 به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایدرو ، ابراهیم شیخ مدیر منابع انسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی طی گفتگویی با اعلام این مطلب افزود  قرار است در جنب این کنفرانس ،‌ ضمن برگزاری  نمایشگاهی تخصصی  با هدف ارائه دستاوردهای توسعه منابع انسانی در کشور ،‌کلینیک منابع انسانی برگزار شود.

شیخ با بیان اینکه محور اصلی این کنفرانس  "آینده منابع انسانی کشور، چالش ها، راهبردها و ابتکارات "می باشد افزود این  کنفرانس  با حمایت سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران برگزار می شود و سازمان مدیریت صنعتی  مسئولیت برگزاری آنرا بعهده داشته  و مدیران و کارشناسان  صدها  شرکت صنعتی، سازمان های خدماتی و آموزشی در آن شرکت خواهند کرد.

بنا به گفته دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی در این کنفرانس  سخنرانانی از میان مقامات رسمی کشور و صاحبنظران برجسته بین المللی حضور خواهند داشت ،  اساتید صاحب نام و مدیران برتر در حوزه منابع انسانی ارائه مطلب خواهند نمود. همچنین جایزه تعالی منابع انسانی ایران با معرفی شرکت های برتر کشور در حوزه منابع انسانی اعطاء می گردد.

مدیر منابع انسانی سازمان گسترش با بیان اینکه این کنفرانس بطور سالانه برگزار و مورد توجه مدیران کشور در حوزه های مختلف است افزود علاقمندان می توانند از طریق ارائه مقالات و حضور در کنفرانس  گامی در جهت توسعه منابع انسانی کشور بردارند.

گفتنی است دبیرخانه این کنفرانس  در سازمان مدیریت صنعتی به نشانی الکترونیکی www.imi.ir مستقر می باشد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید