اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140370042

حضورایدرو دربخش نرم افزار نمایشگاه ایران تلکام2016

کد: 13950706140370042

https://goo.gl/59gpJ2

، تهران , (اخبار رسمی): هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی، موسوم به «ایران تلکام 2016»، صبح روز یکشنبه چهارم مهرماه 1395 با حضور دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

حضورایدرودربخش نرم افزاری نمایشگاه ایران تلکام2016

به گزارش اخبار سمی به نقل از روابط عمومی ایدرو ، شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال نیز همچون سالیان گذشته، به ارائه ی آخرین دستاورد های خود در حوزه ی ICT پرداختند.
بنا به این خبر مرکز گسترش فناوری اطلاعات"مگفا" از شرکت های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران  نیز همچون سال های قبل در بخش نرم افزار در این نمایشگاه حضور یافت. سیستم های پیام دهی مگفا به همراه دپارتمان دولت هوشمند در سالن 12 به ارائه توانمندی های حوزه های کاری مرتبط پرداختند.
شایان ذکر است غرفه مگفا در این مدت میزبان مدیران  و کارشناسان متعدد از وزارتخانه ها، سازمانهای دولتی و مراکز و شرکت های  خصوصی بوده است.
بخش روابط عمومی نیز میزبان دکتر نظری، مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بود که ضمن بازدید از غرفه مگفا، از نزدیک با مجموعه آشنا شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش