اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140646113

به مدت شش روز در مشهد برگزار می‌شود

نمایشگاه خانواده ایرانی، خانه ایرانی

کد: 13950706140646113

https://goo.gl/vCkq7f

، مشهد , (اخبار رسمی): نمایشگاه «خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی» از 25 تا 30 مهرماه به مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برپا می‌شود.

نمایشگاه خانواده ایرانی، خانه ایرانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به برپایی نمایشگاه «خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی» اظهار کرد: توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جمله مهم‌ترین وظایفی است که برعهده سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف قرار دارد.
احسان ارکانی افزود: نمایشگاه بین‌المللی مشهد نیز در راستای عمل به این وظیفه مهم، برگزاری نمایشگاه «خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی» را در دستور کار قرار داده است تا از این طریق به بخشی از اهداف خود در حوزه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی جامه عمل بپوشاند.
وی با اشاره به ارائه محصولات ملی در این نمایشگاه گفت: مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه «خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی» ارائه محصولات کاملا ملی است و تلاش ما این است که بتوانیم با برپایی این نمایشگاه، فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی را نهادینه کنیم.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه کالاهای متفاوتی از جمله لوازم خانگی، صنایع دستی و تولیدات خانگی برای بهره‌مندی مردم ارائه می‌شود.
ارکانی با بیان اینکه تاکنون اسنقبال بسیار خوبی از سوی تولیدکنندگان داخلی برای حضور در این نمایشگاه صورت گرفته است، گفت: تلاش ما بر این است که اقلام و کالاهای داخلی موردنیاز مردم، بدون واسطه و با قیمت مناسب به دست آنها برسد تا از این طریق اهدافی همچون حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال نیز محقق شود.
نمایشگاه «خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی» از 25 تا 30 مهرماه به مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برپا می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]