طرح بوسه‌های آسمانی در شهر زیر زمینی برگزارشد

کد: 13950707142415761

https://goo.gl/fJYwaM

، تهران , (اخبار رسمی): طرح "بوسه‌های آسمانی در شهر زیر زمینی" به مناسبت فرارسیدن روز خانواده و تکریم سالمندان درایستگاه های مترو تهران اجرا شد.

طرح بوسه‌های آسمانی در شهر زیر زمینی برگزارشد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه؛ همزمان با فرا رسیدن روز خانواده و تکریم سالمندان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری معاونت اجتماعی فرهنگی شرکت بهره برداری مترو تهران طرح بوسه‌های آسمانی را اجرا کرد.

این طرح با هدف ترویج فرهنگ تکریم والدین برپا و در راستای آن پنج هزار بسته فرهنگی در ایستگاه‌های شهدا، دروازه دولت، دروازه شمیران، تئاتر شهر، امام خمینی (ره) و هفت تیر، بین مسافران توزیع شد.
گفتنی است،بیست و پنجم ذی‌الحجه مصادف است با نزول سوره مبارکه انسان در شأن خانواده امیرالمؤمنین(ع)؛ که به همین مناسبت در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» نامگذاری شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه