اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950709143395591

از خانواده Door-in-Doorوسری بنتلی

جدیدترین یخچال فریزرال‌جی وارد بازار ایران شد

کد: 13950709143395591

https://goo.gl/FH76w3

، تهران , (اخبار رسمی): ال‌جی جدیدترین یخچال فریزر خود را به خانواده‌ درِ دولایه (Door-in-Door) اضافه کرد.این یخچال فریزر از سری بنتلی است و با دارابودن ویژگی های خاص روانه بازار ایران شده است .

جدیدترین یخچال فریزرال‌جی وارد بازار ایران شد

    به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی ال جی در ایران ، اولین یخچال الجی در سال 1965 و با نام گلد استار تولید شد. بعد از گذشت بیش از یک دهه و در دهه هفتاد، یخچالهای الجی به فناوریهای جدیدی مجهز شدند. فناوریهایی مانند قابلیت ضد برفک و آبسرد‌کن که از پیشرفتهترین تکنولوژیهای آن زمان محسوب میشدند. از همان زمان الجی پیشروی خود را در این صنعت حفظ کرد و در دهه 80 توانست اولین شرکت دنیا باشد که فناوریهای بسیاری به دنیا عرضه می کند. مانند اولین یخچال با قابلیت تازه نگهداشتن مواد در دمای 1 -درجه. در دهه 90 الجی به نوآوریهای خود در این عرصه ادامه داد و خود را به عنوان یک شرکت بزرگ در سطح جهان و پرچمدار این صنعت معرفی کرد. در اواخر همین دهه بود که ال جی موفق شد اولین یخچال مجهز به کمپرسور اینورتر را به بازار کره جنوبی عرضه کند. در دهه 2000 نوآوریهای الجی شتاب بسیار زیادی گرفت. در اواخر این دهه یخچالهای ساید بای ساید الجی با طراحیهای جدیدی مثل اولین مدل محدب دنیا در همه دنیا عرضه شدند. تا آخر دهه اول 2000 الجی با دریافت جوایز بسیار و پیشگامی در عرصه‌های مختلف فناوریهای یخچال، جایگاه برتر خود را در این صنعت باز هم ارتقا داد. در سال 2010 الجی برای اولین بار مفهوم جدید درب دو الیه، یا همان Door- in- Door را به دنیا معرفی کرد. یخچالی که با کسب جوایز مختلف به عنوان یک پیشرفت و ابتکار تازه در این صنعت شناخته شد. این مدل در سالهای اخیر مجهز به تصفیه آب ، فناوری انجماد سریع Freeze Express و سیستم عیب یابی هوشمند SmartDiagnosis نیز شد. تا اینکه امروزه با این یخچال جدید که حاصل تجربه نیم قرن پیشروی در صنعت یخچال است، دوباره پا به عرصه رقابت گذاشته و همه سرها را به طرف خود برگردانده است.

درهای دولایه و صرفه جویی در مصرف انرژی

در دو لایه یا Door-in-Door مهم‌ترین مزیت یخچال‌های جدید ال‌جی است. بصورت میانگین در هر یخچال، 79 بار توسط اعضاء خانواده باز  و بسته می‌شوند و با هر بار باز کردن در یخچال میزان قابل ملاحظه‌ای از سرما تلف شده و به موجب آن انرژی از دست می‌رود. یخچال‌های دور-این-دور ال‌جی علاوه بر اینکه به دلیل وجود دو در تو باعث اتلاف انرژی کمتری می‌شوند بلکه دسترسی آسان به مواد پرمصرف یخچال مانند نوشیدنی‌ها را میسر می‌کند. 

این یخچال‌ها ذخیره سازی هوشمند و سازماندهی هوشمند در فضای در دو لایه را فراهم می‌کنند تا هر کدام از اعضاء خانواده بخش مورد نظر خود را داشته باشند و به خوراکی‌های مورد نظر خود دسترسی سریع داشته باشند. 

Intertek که یک شرکت بازرسی انگلیسی است اعلام کرده که فناوری در دولایه‌ در یخچال‌های ال‌جی باعث می‌شود تا 46.5 درصد در اتلاف هوای سرد صرفه جویی شود. 

موتور اینورتر خطی و سازگار ی با محیط زیست 
از طرفی ال‌جی در یخچال‌های دور-این-دور خود از کمپرسور اینورتر خطی بهره برده است که نه تنها مصرف انرژی بسیار کمتری در مقایسه با کمپرسورهای قدیمی داشته و سازگار با محیط زیست است ،بلکه به دلیل استفاده از قطعات مکانیکی کمتر و ساختار متفاوت آن، صدای بسیار کمتری نیز ایجاد می‌کند. کمپرسورهای خطی ال جی تا 32 درصد بهینه‌تر از رقبا عمل می‌کنند و این به معنی مصرف برق کمتر است. این کمپرسورها 25 درصد صدای کمتری در مقایسه با کمپرسورهای قدیمی دارند. ال‌جی 20 سال ضمانت تعویض را برای کمپرسورهای خود در نظر گرفته است تا خیال مشتری از بابت خرید یخچال‌های این شرکت راحت شود. دلیل طول عمر بالاتر این کمپرسورها بکار گیری قطعات مکانیکی کمتر و برخورد بسیار کم این قطعات در داخل موتور است. تمام اعداد و ارقامی که در باره‌ی مصرف بهینه‌ و طول عمر کمپرسور اعلام شده توسط موسسه‌ی معتبر  VDE آلمان تایید شده‌اند. 

فیلتر Hygien Fresh
یخچال‌های جدید ال‌جی همچنین از فیلتر Hygiene Fresh+ بهره می‌برند که باعث می‌شود تا بوی بد و باکتری‌های مضرر تا 99.999 درصد از هوای داخل یخچال از بین بروند. این فیلتر داری 5 لایه مختلف است که در لایه‌ی اول آن، گرد و خاک و اجسام معلق جامد هوا حذف می‌شود. در فیلترهای دوم و سوم انواع مختلف بو را از بین می‌برند و فیلتر چهارم نیز باکتری‌های مضرر را هوا حذف می‌کند. در نهایت اگر مورد مضرری در هوا باقی بماند به لامپ‌های یو-وی سپرده می‌شود. هوای فیلتر شده هم از طریق یک فن مجددا به داخل یخچال باز گردانده می‌شوند.

حفظ رطوبت بیشتر

یخچال جدید خانواده‌ی Door-in-Door با پوشش متالیک و ظاهری ساده و زیبا در رنگ‌های نقره‌ای و تیتانیوم وارد بازار کشور شده است. دکمه مخفی در پایین در یخچال جا سازی شده است تا ظاهر زیبا و یکپارچه‌ی یخچال حفظ شود. 

این مدل یخچال به دلیل داشتن کشوی نگهدارنده MoistBalanceCrisperTM رطوبت با قابلیت میتواند منجر به حفظ رطوبت تا 20 درصد بیشتر از مدلهای معمولی شود. این قابلیت کمک قابل توجهی به حفظ طراوت و تازگی میوه ها و سبزیجات درون این کشو می کند.

گردش هوا در این یخچال بصورت چندین گانه در تمام فضای یخچال پخش می‌شود. انتخاب سرمای کمینه و بیشنیه در تمام بخش‌های یخچال ال‌جی حداکثر به یک درجه می‌رسد این در حالی است که در دیگر یخچال‌های بازار این اختلاف به 4.5 درجه می‌رسد.

n-Seong Jo مدیر عامل شرکت محصوالت لوازم خانگی و تهویه الجی در مورد این محصول میگوید: ما تلاش بسیاری انجام دادیم تا مطمئن شویم آخرین یخچال ساید بای ساید ما به مشتریان فضای کافی میدهد تا مواد غذایی خود را تازه نگه دارند. این نوآوری ها و توجه به جزئیات است که باعث شده الجی جایگاه برجسته خود را در صنعت لوازم خانگی حفظ کند.

در جلسه‌ی پرسش و پاسخ نیز حسن حیدری، مدیرعامل گلدیران سپهر در باره‌ی تولید لوازم خانگی ال‌جی در داخل کشور گفت: «هر چند یخچال‌های ال‌جی هنوز در داخل کشور تولید نمی‌شوند، اما تلویزیون‌های ال جی از 11 سال پیش در ایران تولید می‌شوند و از نظر کیفیت جزو برندهای اول در ایران به حساب می‌یاد. از 6 ماه پیش، ماشین الات تولید ماشین لباس‌شویی، وارد کارخانه گلدیران شده و تولیدش شروع شده است.» وی همچنین وعده داد که «به زودی تولید یخچال‌های ال‌جی در کارخانه‌ی گلدیران براساس تکنولوژی‌های روز دنیا شروع می‌شود. تمام محصولات تولید شده در داخل کشور براساس استانداردهای ال‌جی کره انجام می‌شود. شروع به کار خط تولید ماشین‌های لباس‌شویی ال‌جی در ایران، 1000 فرصت شغلی مستقیم و 1500 فرصت شغلی غیرمستقیم را ایجاد کرده است.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال جی

ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]