اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950709143765811

کمک 180 میلیونی هلال احمر به دانش‌آموزان دیلمان

کد: 13950709143765811

https://goo.gl/4T8Roy

، تهران , (اخبار رسمی): هلال احمر گیلان180 میلیون ریال به دانش‌آموزان دیلمان هدیه کرد.

کمک 180 میلیونی هلال احمر به دانش‌آموزان دیلمان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور،سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان باعلام این خبر گفت: این کمک ها شامل کیف، کوله پشتی، لباس و کتانی ورزشی، لوازم التحریر، بسته های بهداشتی و لباس گرم زمستانی ( کاپشن و شلوار و کفش ) است.وی گفت:  اعزام پزشک ، ویزیت رایگان دانش آموزان ، ملزومات خوراکی شامل برنج ، گوشت و مرغ ، حبوبات ، مواد شوینده و تنقلات نیز به مقدار کافی برای استفاده در مجتمع شبانه روزی  در اختیار آنان قرار می گیرد .

محمد علی خیری، معاون جوانان هلال احمر استان نیز در این باره گفت: اداره دانش آموزی  معاونت جوانان  استان با کمک کارشناسان این حوزه اقدام به جمع آوری و بسته بندی این کمک ها کرده که در میان 30 نفر از دانش آموزان مجتمع توزیع می شود .
 وی یادآور شد : کارشناسان حوزه جوانان دو روز را داوطلبانه برای همدلی و همراهی با این کودکان  و ایجاد فضای شاد و صمیمی در مجتمع سپری می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه