اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710143900028

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در رتبه بندی تایمز

کد: 13950710143900028

https://goo.gl/XLZPHj

، تهران , (اخبار رسمی): دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی جزو 5 دانشگاه برتر ایران در جدیدترین رتبه بندی جهانی تایمز است.

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در رتبه بندی تایمز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی ، فرهاد یزدان دوست ،عضو هیئت علمی د دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با تایید این خبر گفت: 'تایمز' یکی از معتبرترین موسسه های بین المللی ارزیابی مراکز آموزش عالی است که سالانه عملکرد و وضعیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه های جهان را مورد بررسی قرار می دهد.

وی ادامه داد: در این ارزیابی، شاخص های مختلف همچون تولید مقالات علمی، اختراعات و ابتکارات، درآمدهای ناشی از ارتباط دانشگاه با صنعت، فعالیت های بین المللی و میزان ارجاعات و استنادات به تولیدات علمی دانشگاه ها بررسی و رتبه بندی آنها مشخص می شود.

یزدان دوست با بیان اینکه ورود به این مجموعه ارزیابی بین المللی، کار چندان ساده ای نیست، خاطرنشان کرد: با این وجود، پایداری و ارتقای موقعیت دانشگاه در جمع دانشگاه های حاضر در این رتبه بندی های معتبر بین المللی، به مراتب مشکل تر از ورود به این مجموعه است؛ همچنان که در سال های اخیر جایگاه علمی برخی دانشگاه های ایران در این رتبه بندی ها تنزل یافته است و یا حذف شده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

هسته اولیه دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین توسی دانشکده مخابرات است که در محل فعلی دانشکده مهنسی برق دانشگاه تاسیس شده و در سال 1318 هجری شمسی اساس نامه آن به تصویب مجلس شورای ملی وقت رسیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی