اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710143956113

دیدار هیات استانبولی با مدیران شهری مشهد

کد: 13950710143956113

https://goo.gl/CDVyR9

، مشهد , (اخبار رسمی): در این نشست شهردار ماله تپه از نواحی شهرداری مرکزی شهر استانبول به همراه تعدادی از اعضای شورای شهر و همچنین خبرنگاران رسانه‌های محلی این شهر حضور داشتند.

دیدار هیات استانبولی با مدیران شهری مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد،هیاتی متشکل از مدیران شهری کشور ترکیه و شهر استانبول به منظور افزایش سطح تعاملات بین‌المللی در آستانه سال 2017 که مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی معرفی شده است با مدیران شهری مشهد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در محل مجتمع فرهنگی کوهسنگی مشهد برگزار شد، شهردار ماله تپه از نواحی شهرداری مرکزی شهر استانبول به همراه تعدادی از اعضای شورای شهر و همچنین خبرنگاران رسانه‌های محلی این شهر حضور داشته و پیرامون مسایل و پیوندهای دو کشور ایران و ترکیه و شهرهای مشهد و استانبول سخن به میان آوردند.
این هیات همچنین پیش از جلسه با تیم مدیریت شهری مشهد در بازدید از نیشابور، تفاهم‌نامه خواهرخواندگی بین این شهرستان با منطقه ماله تپه استانبول را نیز به امضا رساندند.
حسین کشیری، رییس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد و همچنین غلامحسین ارباب خالص، رییس نمایندگی وزارت خارجه در شمال و شرق کشور در این جلسه به بحث و بررسی راهکارهای تعامل بیشتر بین مشهد و استانبول پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه