اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710143986113

تلاش شهرداری برای افزایش آسایش تاکسیرانان مشهدی

کد: 13950710143986113

https://goo.gl/EQlY4q

، مشهد , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: تاکسیرانان قشر زحمتکش و کم‌توقعی هستند و تلاش مجموعه شهرداری نیز بر افزایش خدمات‌رسانی به این قشر در جهت افزایش آسایش و رفاه آنها استوار است.

تلاش شهرداری برای افزایش آسایش تاکسیرانان مشهدی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، هوشنگ غلام‌زاده در آیین تکریم از تاکسیرانان بازنشسته مشهدی که در محل سالن اجتماعات فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن برگزار شد، بیان کرد: بازنشستگی به هیچ وجه به معنای از کارافتادگی نیست بلکه شروع یک خدمت در جبهه‌ای متفاوت است.
وی با اشاره به سختی‌های کار تاکسیرانان به ویژه کسانی که امروز به درجه بازنشستگی نایل آمدند، افزود: در گذشته کار بر روی خودروهایی همچون پیکان بسیار سخت و دشوار بود که این موضوع امروز با وجود خودروهای مناسب، تا حدی از بین رفته است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: هرکدام از شما ارتباطات و تجربیات ارزنده‌ای دارید که باید از این تجربیات به بهترین شکل استفاده شود.
غلام‌زاده متذکر شد: ارتباط تاکسیرانان با اقشار مختلف که طرز فکرهای متفاوتی نیز دارند کار سختی است که این قشر به خوبی از پس آن بر می‌آیند.
در پایان این مراسم از 120 تاکسیران بازنشسته و پیشکسوت سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد تجلیل و همچنین به 8 نفر نیز حواله دریافت دوچرخه از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک اهدا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه