اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144315589

استقبال 170 دارت انداز از مسابقات آزاد شیراز

اشتیاق دارت اندزان جالب توجه بود

کد: 13950710144315589

https://goo.gl/J3dD85

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقات دارت آزاد شیراز که باحضور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و با شور و هیجان خاصی در مجموعه ورزشی آیت الله شهید دستغیب شیراز جریان داشت ، با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

محمد علیپور : اشتیاق دارت اندزان جالب توجه بود

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، این مسابقات مهیج و تماشایی با حضور 170 ورزشکار خانم وآقا(116 دارت انداز مرد و 54 بازیکن خانم ) برگزار شد و طی آن حسین اعرابی در بخش آقایان و خانم دنیز هشتبران در بخش بانوان به مقام نخست رسیدند.
این رقابتها با حضور حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ، موسوی معاون اداره کل و ورزش ، دالداه مهربان سرپرست دبیری فدراسیون ، اسدالله پور داود سرپرست هیات انجمن های ورزشی استان فارس و دیگر مسوولان این استان برگزار شد.
همچنین حمید آذر پور و حمید شایسته زاد رییس و نایب رییس انجمن دارت کشور ، مهدی شایسته سرمربی تیم ملی دارت کشور ، کامبیز ایوب زاده مدیر کمیته برگزاری این مسابقات و همچنین رییس کمیته دارت استان فارس نیز در این مسابقات حضور داشتند.
در آئین افتتاحیه این رقابتهامدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: رسالت اصلی وزارت ورزش و جوانان افزایش سهم سلامت در میان اقشار مختلف جامعه است و برپایی چنین مسابقاتی نقش مهمی در این راستا می‌تواند ایفا کند.
کامیاب با اشاره به اینکه درمنازل و خانواده ها با سرگرمی‌های کاذب بسیاری که وجود دارد وقت اعضای خانواده و به ویژه جوانان و نوجوانان گرفته می‌شود، افزود: در راستای ترویج فرهنگ ورزش خانگی، رشته دارت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید با همگانی کردن این رشته در میان خانواده‌ها گامی مؤثر در غنی کردن اوقات فراغت داشته باشیم.
وی همچنین از بانیان برگزاری این مسابقات پرشور قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود که دارت بعنوان یک رشته مهیج و پرطرفدار بیش از پیش در سطح کشور بسط و گسترش یابد.
****محمد علییور: انگیزه و اشتیاق دارت اندازان جالب توجه بود
براساس این گزارش ، محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی نیز ضمن تشکر از حمید آذرپور رییس انجمن دارت و همکارانش بخاطر تلاش وافر در برگزای این مسابقات گفت : از اراده و اشتهای مثالزدنی دارت اندازان به وجد آمدم و این فاکتور برایم جالب توجه بود.
وی ضمن قدردانی از مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس به سبب حمایت از دارت افزود: واقعیت این است که این رشته ورزشی طی هشت ماه اخیر حرکت روبه جلو داشته و امید است که تلاش های رییس انجمن دارت و همکاران زحمتکش ایشان ببار بنشیند.
علیپور در ادامه گفت : آرزو می کنم که تیم های ملی دارت آقایان و بانوان کشورمان بتوانند در مسابقات قهرمانی آسیا – اقیانوسیه که در ژاپن برگزار می شود ، نتایج خوبی کسب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش