جانمایی میدان میوه و تره بار جدید در مهرآباد

کد: 13950710144736042

https://goo.gl/2tibkV

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 9 از جانمایی میدان میوه و تره بار جدیدی در منطقه خبر داد و گفت: با توجه به نیاز محله مهرآباد جنوبی در منطقه ، پنجمین میدان میوه و تره بار منطقه در این محله به زودی به بهره برداری می رسد.

جانمایی میدان میوه و تره بار جدید در مهرآباد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، حمید محسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به درخواست شهروندان محله مهرآباد و پیگیری های شورایاری این محله و براساس کارشناسی صورت گرفته ، میدان میوه و تره بار جدیدی در محدوده دانشگاه هوایی جانمایی شده است.

وی افزود: در راستای انجام وظایف محوله و اجرای آراء بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها با حضور کارشناسان سازمان میادین میوه و تره بار نسبت به جانمایی پنجمین میدان میوه و تره بار منطقه اقدام شد.

شهردار منطقه 9 اذعان داشت: در صورت تایید واحد فنی و مهندسی سازمان میادین میوه و تره بار از نظر سازه، نسبت به احداث میدان میوه و تره بار در این مکان اقدامات لازم صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما فراهم نمودن زمینه فعالیت میدان میوه و تره ‌بار و رفع مشکلات مردم برای تهیه محصولات مورد نیاز است و در صورت نیاز برای دیگر محلات و افزایش تعداد این میادین مطالعات لازم صورت می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران

سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی با هدف ایجاد تسهیلات لازم در امر تهیه و توزیع میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی راه اندازی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه