با تمرکز بر اقتصاد مقاومتی اعلام شد

برنامه های میادین میوه و تره بار در بهار 96

کد: 13951110228256042

https://goo.gl/VMXfX6

، تهران , (اخبار رسمی): معاونت هماهنگی و برنامه ریزی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به طرح استقبال از بهار 96 گفت: امسال برنامه های ویژه ای برای استقبال از بهار 96 با تمرکز بر اقتصاد مقاومتی در دستور کار داریم.

برنامه های میادین میوه و تره بار در بهار 96

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، صمد موسوی از افزایش فعالیت ها به منظور پیشبرد هر چه بهتر طرح استقبال از بهار 96 خبر داد و اظهار کرد: پیرو تذکرات و دستورات مدیرعامل مبنی بر برگزاری متفاوت طرح استقبال از بهار  اقدام به تدوین برنامه اجرایی در 3 محور رنگ و بوی بهار، رفاه شهروندان و خانه تکانی کرده ایم.

موسوی با اشاره به تدابیر سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای محصولات و فرآورده های کشاورزی در ایام پایانی سال، این سازمان تلاش می کند با همکاری همه جانبه  در ستاد برگزاری استقبال از بهار با اجرای دقیق و اصولی طرح  بستر مناسبی به منظور تامین مایحتاج شهروندان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه نقاط قوت و ضعف خود را در دوره های گذشته بررسی کرده ایم، خاطرنشان کرد: امسال با تدابیر اندیشیده شده و برنامه ریزی صورت گرفته سعی خواهیم کرد رضایت شهروندان را تا حد بالایی جلب کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران

سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی با هدف ایجاد تسهیلات لازم در امر تهیه و توزیع میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی راه اندازی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه