استقبال شهروندان از اجرای طرح سبد مهربانی

کد: 13951104225666042

https://goo.gl/FVlICG

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان مدیریت میادین از استقبال شهروندان از طرح سبد مهربانی خبر داد و اظهار داشت: مشارکت و همدلی مردم در کمک به نیازمندان در این طرح مشهود است.

استقبال شهروندان از اجرای طرح سبد مهربانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، عبدالحسین رحیمی با بیان اینکه این طرح می تواند معادل 35 میلیارد ریال به افراد نیازمند کمک کند، اظهار داشت: چند وقتی است در میادین و بازار میوه و تره بار، در یک حرکت مردمی و به صورت خودجوش، سبدی تعبیه شده که روی آن با نوشته شدن پیامی از مردم درخواست شده است اگر توانایی دارند میوه ای را خریداری و درون سبد قرار دهند تا مستمندان به صورت رایگان از این میوه ها بهره ببرند.

مهندس رحیمی اظهار داشت: طرح سبد مهربانی با ترویج فرهنگ محرومیت زدایی با شعار " می توانی اهدا کن، نیاز داری بردار " توانسته توجه بسیاری از شهروندان را به خود جلب کند.

وی با بیان اینکه هدف این طرح حمایت از قشر ضعیف جامعه است، خاطرنشان کرد: استقبال مردم از سبدهای مهربانی در میادین و بازارهای میوه و تره بار بسیار دلگرم کننده است. ان شالله این طرح خودجوش و مردمی با مشارکت بیشتر مردم و با روندی مطلوب ادامه پیدا خواهد کرد.

گفتنی است این طرح توسط تعدادی از هنرمندان نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران

سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی با هدف ایجاد تسهیلات لازم در امر تهیه و توزیع میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی راه اندازی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه