ادامه روند توسعه طرح گوشت بسته بندی در میادین

کد: 13951104225656042

https://goo.gl/qUnOmQ

، تهران , (اخبار رسمی): طرح توزیع گوشت و بسته بندی در محل تاکنون در بسیاری از میادین و بازارهای میوه و تره بار به منظور کسب رضایت مشتری اجرایی شده و با توجه به استقبال شهروندان همچنان ادامه دارد.

ادامه روند توسعه طرح گوشت بسته بندی در میادین

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین،  مهندس عبدالحسین رحیمی با تاکید بر لزوم بالابردن سطح رضایتمندی شهروندان اظهار داشت: مهمترین عاملی که موجب اقبال مردمی این طرح شده است احترام به حق انتخاب مشتری است. در طرح گوشت بسته بندی در محل  گوشت قرمز پس از تایید معاونت بهره برداری و بهداشت در میدان و بازارهای میوه و تره بار توزیع و بسته بندی شده و در نهایت با انتخاب مشتری عرضه می شود.

مهندس رحیمی اضافه کرد: عرضه گوشت  قرمز به صورت بسته بندی در محل با رعایت دقیق نکات بهداشتی یکی از اولویت های چهارگانه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در عرضه محصولات است که با هدف تحقق بخشیدن مدیریت جهادی اجرایی شده است.

گفتنی است با توجه به اهمیت تامین مایحتاج مردم به صورت بهداشتی و با توجه به استقبالی که تاکنون شهروندان از این طرح داشته اند ایجاد غرفه های گوشت بسته بندی در محل با جدیت بیشتری در دستور کار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران

سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی با هدف ایجاد تسهیلات لازم در امر تهیه و توزیع میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی راه اندازی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه