اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146026113

از دغدغه‌های اصلی سال چهارم شورای شهر مشهد

روان‌سازی ترافیک اطراف حرم مطهر رضوی

کد: 13950711146026113

https://goo.gl/7gATch

، مشهد , (اخبار رسمی): عضو کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: روان‌سازی ترافیک شهر به ویژه در هسته مرکزی، یکی از دغدغه‌های اصلی شورای شهر در سال چهارم است.

روان‌سازی ترافیک اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی مشهد، محمد حسین جهانبخش با بیان این مطلب اظهار کرد: حمل و نقل و ترافیک اطراف حرم مطهر یکی از مشکلات تاریخی شهر مشهد بوده که هر روزه با افزوده شدن تعداد زائران بر این مشکل نیز افزوده می‌شود.
وی افزود: در همین راستا و برای رفع این معضل به شهرداری دو ماه مهلت داده شده است تا طرحی تهیه و ارائه نماید.
عضو کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: اگر شهرداری و شورای اسلامی شهر بتوانند طرحی ارائه دهند که مقداری این ترافیک را روان کند، خدمت بزرگی به زائران و مجاوران انجام شده است.
جهانبخش خاطرنشان کرد: اذیت و زحمتی که به زائران بر اثر این ترافیک سنگین وارد می‌شود، دغدغه اصلی من و یکی از دغدغه‌های اصلی شورای اسلامی شهر است که در سال آخر باید برای آن چاره‌اندیشی شود.
وی با اشاره به طرح‌هایی همچون پیشنهاد احداث منوریل یا نوار نقاله برای جابجایی زائران در اطراف حرم مطهر رضوی، تصریح کرد: این ترافیک باعث کاهش ورود زائران و همچنین کاهش ماندگاری آنها در مشهد می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه