اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148265449

در 14 مهرماه انجام می شود

او فقط خسته بود چهارشنبه میزبان اصحاب رسانه

کد: 13950712148265449

https://goo.gl/56DIOZ

، تهران , (اخبار رسمی): خبرنگاران و عکاسان، روز چهارشنبه 14 مهرماه به دیدن نمایش او فقط خسته بود دعوت شده اند.

او فقط خسته بود چهارشنبه میزبان اصحاب رسانه

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی نمایش او فقط خسته بود؛ عقیل بهرامی کارگردان و بازیگر این نمایش گفت: روز چهارشنبه 14مهر ماه اجرای عکاسان و خبرنگاران این نمایش است.

وی با اشاره به حضور اصحاب رسانه در  نمایش این تاتر ادامه داد: این تاتر در سالن استاد فنی زاده به نمایش در خواهد آمد  و این امید را دارم که در جایگاه  کارگردانی چنین اثری پرداخت دقیقی بر نمایشنامه داشته باشم.

کارگردان مستند داستانی آوار خاطره گفت: این اثر نوشته فرهاد مهرخیرانی است که در ابتدا یک فیلمنامه تک لوکیشن بود. اما در جلسات تولید و اجرایی که بایکدیگر انجام شد مهرخیرانی آن را به ئصورت نمایشنامه به تحریر درآورد. این اثر روایت انسان هایی است که برای رسیدن به آرزوهایشان مسیر پر خطری را برگزیدند.

وی با تاکید بر مفاهیم به نمایش درآمده در این تاتر افزود: در خلاصه داستان این نمایش آمده است؛ دختری بعد از چند سال به ایران بازگشته، به فرودگاه که می رسد خیره و بی حرکت می ماند، او را به حراست فرودگاه می برند و آنجا.... این نمایشنامه دارای 9 شخصیت است که همه اتفاقات در ترمینال چهارده فرودگاه امام خمینی(ره) رخ می دهد.

قابل ذکر است که در تاتر او فقط خسته بود زهره رمضانی(شبنم امیری)مریم مریجی( شیدا تمدن و نریشن فاطمه )،حوریسا تفرشی (ستوان ذاکری)،مهدی شمس(سیاوش) ،مرضیه زهری (طناز)،مسعود حسینی(ستوان حشتمی)،ایمان عبادیان (پرویز شهبازی) و عقیل بهرامی (عباس عابدی )و همچنین احسان رافتی داریان به عنوان دستیار کارگردان و گرافیست حضور دارند.

عکاسی این تاتر را احسان طالب زاده انجام داده و منشی صحنه مرضیه حسینخانی است و حمید رضا ونایی طراح نور وصنم محجوب نیز مدیر روابط عمومی این نمایشنامه هستند.است.

 این نمایش مهر ماه هر شب به غیر از شنبه ها ساعت:19در تماشاخانه فنی زاده به آدرس :خیابان انقلاب-خیابان ویلا - کوچه مراغه - پلاک2 - طبقه اجرا می شود  و علاقه مندان به هنرهای نمایشی می توانند برای تهیه بلیت از طریق خرید اینترنتی سایت تیوال www.tiwall.com و رزرو بلیت کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه تاتر

موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر در زمستان سال 78 توسط عده ای از هنرمندان و مسئولان وقت تئاتری پایه گذاری شد. زمانی که دکتر حسین سلیمی رئیس وقت مرکز هنزهای نمایشی دو سالی از مدیریتش در این سمت می گذشت او به همراه دکتر مجید شریف خدایی،لاله تقییان ،حسن قرایی،ایرج راد (بازیگر،کارگردان ومدرس تئاتر) ،آتیلا پسیانی و دکتر محمود عزیزی در دفتر مرکز هنرهای نمایشی گرد آمدند و پایه گذار نهاد صنفی شدند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]