اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159385449

با تمدید اجرای نمایش

افشار پور به او فقط خسته بود پیوست

کد: 13950725159385449

https://goo.gl/nw8Oip

، تهران , (اخبار رسمی): نسیم افشار پور بازیگر تقدیر شده شب بازیگری تئاتر و بازیگر فیلم *آوار خاطره* به بازیگران او فقط خسته بود پیوست.

او فقط خسته بود

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی نمایش او فقط خسته بود با توجه به استقبال تماشاچیان هنرهای نمایشی تمدید شد. این نمایش که چندی است با حضور تماشاچیان و هنرمندانی مانند خداداد جلالی کارگردان تحسین شده فیلم *بچه ای با جوراب قرمز*، عباس رافعی کارگردان فیلم *فصل فراموشی فریبا*، قاسم جعفری، کوروش نریمانی،سمانه نصری، صبا کاظمی، پوریا پورمعانی،اکبر روح، میثم غنی زاده، محمد حکیمی،پویا سالمی،پیمان عابدینی، مسعود همتی، خورشید سعیدی، الهام ندیمی، میلاد بهشتی و دیگر هنرمندان در تماشاخانه فنی زاده به روی صحنه می رود.

با تاکید بر این حضور وتایید از چنین نمایشی بود که اجرای  این تاتر تمدید شد و پس از تعطیلات ایام سوگواری از یکشنبه 25 مهر ماه به مدت یک هفته ساعت 19 اجرای خود را ادامه داد.

بهرامی کارگردان این نمایش در رابطه با تمدید اجرا ی او فقط خسته بود گفت: حضور مثال زدنی علاقمندان هنرهای نمایشی در طول اجرای این تاترما را شگفت زده کرد و با توجه به این موضوع بر آن شدیم که نمایش را تمدید کنیم.

ویبا اشاره به حضور افشارپور در این نمایش اعلام کرد: مشکلی برای رمضانی بازیگر نقش اصلی این نمایش به وجود آمد و از نسیم افشار پور در خواست یاری داشته و با توجه به همکاری قبلی در فیلم مستند داستانی آوار خاطره و نیز سابقه درخشان این بازیگر توانا در ایفای نقش های حسی سراغ داشتم؛ می دانستم که در طول این چند روز تعطیلی می تواند به خوبی از پس این نقش سخت و پر احساس بر آید. در همین راستا با ایشان گپ و گفتی انجام شد و ایشان به پروژه اضافه شدند.

بازیگر فیلم سینمایی مات ادامه داد: همیشه سپاسگذار عزیزانی هستم که مرا یاری کرده اند ودر این حوزه در کنارم بوده اند. تیاتر یک فعالیت گروهی است و همگان برای ایجاد یک اثر در آن از دل و جان مایه می گذارند. آقای مهرخیرانی نویسنده صاحب سبک  این اثر همیشه در کنارم بوده است و احسان رافتی هنرمند عکاس همه گونه ما را یاری می کند . حافظ معینی طراح دکور و ویدیو آرت و افکتیو، مریم مریجی که در این نمایش دو نقش را ایفا می کند و دیگر عزیزانی که در این اثر حضور دارند. امیدوارم که عزیزان تماشاچی خاطره خوشی از این نمایش داشته باشند.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است؛ دختری بعد از چند سال به ایران بازگشته، به فرودگاه که می رسد خیره و بی حرکت می ماند، او را به حراست فرودگاه می برند و آنجا...

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه تاتر

موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر در زمستان سال 78 توسط عده ای از هنرمندان و مسئولان وقت تئاتری پایه گذاری شد. زمانی که دکتر حسین سلیمی رئیس وقت مرکز هنزهای نمایشی دو سالی از مدیریتش در این سمت می گذشت او به همراه دکتر مجید شریف خدایی،لاله تقییان ،حسن قرایی،ایرج راد (بازیگر،کارگردان ومدرس تئاتر) ،آتیلا پسیانی و دکتر محمود عزیزی در دفتر مرکز هنرهای نمایشی گرد آمدند و پایه گذار نهاد صنفی شدند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر