خط هفت مترو تهران 80 درصد پیشرفت داشته است

کد: 13950712148365761

https://goo.gl/05PkBL

، تهران , (اخبار رسمی): مجری خط هفت مترو تهران با اعلام این که این پروژه تاکنون 80 درصد پیشرفت داشته است، گفت: تلاش داریم تا پایان سال طبق برنامه 18 ایستگاه این خط را به بهره برداری برسانیم.

خط هفت مترو تهران 80 درصد پیشرفت داشته است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه سید مهدی امینی  با اشاره به پیشرفت فیزیکی خط هفت مترو تهران گفت :عملیات حفاری تونل ها تمام شد و 80 درصد نازک کاری ایستگاهها رو به اتمام است .وی با تاکید بر اینکه تاسیسات و تجهیزات برقی به زودی نصب می شود،گفت :تلاش ما این است که تا قبل از پایان امسال طبق برنامه 18 ایستگاه خط هفت را به بهره برداری برسانیم .
امینی با تاکید بر اهمیت خط هفت در جابه جایی مسافران تهران گفت :خط هفت از غرب تهران شروع شده و بعد از تغییر مسیر از بریانک به شهید محلاتی می رسد و به نوعی غرب تهران را به شرق تهران متصل می کند.
مجری خط هفت مترو تهران با تاکید بر توجه و اهمیت به ایمنی کار در حفاری های مترو گفت :با توجه به خاک از هم گسیخته و پوک تهران و جلوگیری از خطر ریزش به ایمنی توجه ویژه ای داشته ایم و با تحکیم واستفاده از دستگاه های لازم ،احتمال خطر را به صفر رساندیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه