اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149105408

با تسهیلات بانک صنعت و معدن انجام شد

افتتاح نیروگاه تولید برق شهرک صنعتی پرند

کد: 13950713149105408

https://goo.gl/p7Tjr3

، تهران , (اخبار رسمی): نیروگاه تولید برق پراکنده شهرک صنعتی پرندCHP بامشارکت بانک صنعت و معدن افتتاح شد.

بانک صنعت و معدن

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، نیروگاه تولید برق پراکنده شهرک صنعتی پرند CHP با مشارکت این بانک و طی مراسمی با حضورسید حسین هاشمی استاندار تهران،جمعی از معاونان،فرماندار پرند و مدیران شهرستان برگزار شد.

سید حسین هاشمی در این مراسم با اشاره به اهمیت ورود بخش خصوصی در ساخت پروژه ها گفت: : برای حل مشکلات فعلی در زمان های اضطراری نیروگاه های تولید خوشه ای و پراکنده برق به کمک آمده اند و برای جانمایی درست این نیروگاه ها باید تصمیمات خوبی گرفته شود.

هاشمی تولید برق پراکنده در استان را تا یک هزار مگاوات مطلوب دانست و تصریح کرد: با این میزان تولید برق می توان برق همه صنایع استان را تضمین کرد.

وی ادامه داد :اهمیت توجه به احداث نیروگاه های تولید برق پراکنده هم به دلیل ورود بخش خصوصی در آن و هم به دلایل کمک رسانی در مواقع حساس و بحرانی، کمک به پدافند غیرعامل استان و نقش کلیدی در اقتصاد مقاومتی اهمیت زیادی دارد.

استاندار تهران بر اولویت سرمایه گذاری در نیروگاه های CHP تاکید کرد و افزود: در جلساتی که با آقای نعمت زاده جانشین رییس ستاد اقتصاد مقاومتی خواهیم داشت ایجاد چنین نیروگاه هایی مصوب شده و بانک های عامل نیز همکاری خواهند کرد.

بنا بر گزارش یاد شده بانک صنعت و معدن برای احداث نیروگاه های یاد شده که با فناوری روز و راندمانی 2 برابر نسبت به میانگین تولید برق کشور از بزرگترین طرح های اقتصاد مقاومتی استان تهران محسوب می شود و در مجموع برای400 نفر اشتغال ایجاد کرده است با تامین مالی حدود 20 میلیون یورو مشارکت دارد .

گفتنی است ظرفیت تولید برق کل کشور70 هزار مگاوات است که بانک صنعت و معدن 6 هزار مگاوات از آن را تامین اعتبار کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه