اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149570434

کمتر از دو هفته دیگر گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی برگزار می‌شود

هم‌اندیشی با تأثیرگذاران منابع انسانی دنیا

کد: 13950713149570434

https://goo.gl/2xVyo7

، تهران , (اخبار رسمی): کمتر از دو هفته دیگر یکی از مهم‌ترین رخدادهای بین المللی مدیریت، با عنوان «گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی» و با حضور مدیران عالی‌رتبه و مجرب بین‌المللی برگزار خواهد شد. این گردهمایی در تاریخ 27 و 28 مهرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برپا می‌شود.

هم‌اندیشی با تأثیرگذاران منابع انسانی دنیا

برپایی دو کارگاه مؤثر شامل «راهنماى گام‌به‌گام براى خلق فضاى کارى با عملکرد بالا» و نیز «راهنماى عملى در مدیریت موفق استعدادها»، ازجمله برنامه‌های این گردهمایی هستند.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی مانا پیام، کمتر از دو هفته دیگر یکی از مهم‌ترین رخدادهای بین المللی مدیریت، با عنوان «گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی» و با حضور مدیران عالی‌رتبه و مجرب بین‌المللی برگزار خواهد شد. این گردهمایی که در تاریخ 27 و 28 مهرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برپا می‌شود، فرصتی است تا مدیران و فعالان اقتصادی کشور با استانداردهای جهانی منابع انسانی بیش از پیش آشنا شوند.

آسیه حاتمی، مدیرعامل «ایران تلنت» و یکی از سخنرانان «گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی»، درباره اهمیت برپایی این رویداد در ایران می‌گوید: «بی‌شک آگاهی از تجارب بین‌المللی و آشنایی با روش‌های روز دنیا در مواجهه با چالش‌های منابع انسانی، کمک می‌کند تا شرکت‌ها مسیر رشد را سریع‌تر و راحت‌تر طی کنند. تا به امروز دسترسی به این تحولات، نیازمند شرکت در چنین همایش‌هایی در خارج از ایران بود که طبیعتاً برای هریک، باید هزینه و وقت زیادی صرف می‌شد. در حال حاضر فرصتی فراهم شده که صاحب‌نظران حوزه منابع انسانی به ایران می‌آیند و این شانس را در اختیار مدیران و متخصصان این حوزه در کشور قرار می‌دهند. با توجه به اهمیت این موضوع، ایران تلنت نیز با نهایت تلاش خود از این گردهمایی حمایت خواهد کرد.»

گابریل متز، رئیس واحد مدیریت استعداد اریکسون در خاورمیانه، و یکی دیگر از سخنرانان این گردهمایی در تهران، عنوان کرد: «در این گردهمایی، سخنرانان بهترین تجربه‌های خود را با همتایان ایرانی‌ در میان می‌گذارند. امروزه عملکرد پایدار تجارى به توانایى در جذب نیروهاى انسانی متنوع وابسته است. در غیر این صورت، پروژه‌هاى استخدام و نوآورى شرکت لطمه خواهند خورد. باید بدانیم که موفقیت در این حوزه، نیازمند تمرکز راهبردى و نیز سرمایه‌گذارى منظم در تمامى زمینه‌هاى فعالیت افراد یک مجموعه است.»

از دیگر سخنرانان حاضر در «گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی» می‌توان به راب ویرسما، مدیر آموزش و توسعه شرکت گازپروم اینترنشنال و همچنین، شان رویال، مدیر منطقه‌اى شرکت هتل‌هاى هایت، اشاره کرد.  

گفتنی است در گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی، مطالعات موردى گوناگونی بر اساس جدیدترین روندهاى منابع انسانى به بحث گذاشته خواهد شد. برپایی دو کارگاه مؤثر شامل «راهنماى گام‌به‌گام براى خلق فضاى کارى با عملکرد بالا» و نیز «راهنماى عملى در مدیریت موفق استعدادها»، ازجمله برنامه‌های این گردهمایی هستند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این گردهمایی می‌توانند با شماره تلفن 26214405021-تماس بگیرند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ماناپیام

ماناپیام شرکت تخصصی مشاوره روابط‏ عمومی در ایران است که به روزترین خدمات را در زمینه روابط ‏عمومی و ارتباطات ارائه می‏دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]