اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713150720042

​در جریان نشست خبری دبیر و اعضای کمیته اجرایی بیان شد :

چهارمین همایش خودرو با محوریت خدمات پس از فروش

کد: 13950713150720042

https://goo.gl/PEb5PN

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر و سخنگوی چهارمین همایش بین المللی “صنعت خودرو با رویکرد فروش و خدمات پس از فروش” روزهای 24 و 25 آبان ماه با حضور شرکت های ایرانی و خارجی در محل اجلاس سران برگزار می شود .

چهارمین همایش خودرو با محوریت خدمات پس از فروش

 به گزارش  اخباررسمی به نقل از روابط عمومی ایدرو، مهندس ساسان قربانی دبیر و سخنگوی  چهارمین همایش بین المللی “صنعت خودرو با رویکرد فروش و خدمات پس از فروش " به همراه سایر اعضای کمیته اجرایی این کنفرانس در  نشست خبری باحضور اصحاب رسانه شرکت کردند. این خبر حاکی است   دکتر نظری مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران  ضمن خوشامدگویی به اصحاب رسانه، فرا رسیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین علیه السلام را به حضار تسلیت گفت . وی ضمن تاکید بر اهمیت انعکاس خبری برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت خودرو ایران، به ویژه در حوزه فروش و پس از فروش گفت از آنجاییکه دغدغه مهم امروز خودروسازان کشور تامین رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش است لذا برنامه های متنوعی در حاشیه برگزاری دو روزه این کنفرانس از جمله استفاده از تجارب بین المللی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در قالب برگزاری کارگاه ها و همچنین بیان تجربه های موفق در زمینه کسب رضایتمندی مشتریان پیش بینی شده است.

در ادامه این نشست خبری مهندس ساسان قربانی دبیر و سخنگوی چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو گفت تا کنون 3 کنفرانس در این حوزه برگزار شده که اولین کنفرانس به معرفی صنعت خودرو کشور ودومین کنفرانس به استراتژی صنعت خودرو و سومین کنفرانس به تبیین سرمایه گذاری در حوزه صنعت خودرو اختصاص یافت. وی افزود چهارمین کنفرانس که امسال برگزار می شود مساله مهم فروش و خدمات پس از فروش بعنوان محور برگزاری این کنفرانس تعیین شده است.

مهندس قربانی با اشاره به اینکه امروزه سطح خدمات پس از فروش در کشور پیشرفت قابل ملاحظه ای را از طریق به کار گیری رویه ها و سیستم های نوین ، تجربه کرده است، افزود ما با  مرحله ایده ال و رقابتی که در سطح جهانی وجود دارد هنوز فاصله داریم و تلاش داریم با کمک و یاری رسانه ها و از طریق برگزاری این کنفرانس و تبادل تجارب موفق ، کمبودها و نقص ها را با شناسایی نقاط ضعف برطرف کرده و به سمت نقطه مطلوب در امر خدمات پس از فروش حرکت کنیم.

دبیر و سخنگوی چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت خودرو ایران افزود شناسایی سطح اطلاعات پس از فروش ، آسیب شناسایی زنجیره خدمات ، حاکمیت و قوانین در موضوع خدمات ، الگوها و رویه های موفق خدمات پس از فروش از جمله مهمترین محورهای مطرح در کنفرانس خواهد بود و رسانه ها نقش مهمی در انعکاس مباحث این کنفرانس و موفقیت برگزاری آن ایفا می کنند و لذا امیدواریم این کنفرانس مطابق استاندارهای جهانی و با کیفیت مطلوب و توام با اثربخشی لازم برگزار گردد.

وی توضیح داد در روز اول کنفرانس، گزارشی درباره وضعیت صنعت خودروی ایران از ابتدا تا کنون مطرح و فرصت خوبی برای خودروسازان کشور جهت تبیین فعالیت ها و دستاوردهای خود در حوزه عملکردی خود خواهد بود. مهندس قربانی افزود میهمانانی از کشورهای فرانسه، آلمان، هند، ژاپن و چین که در حوزه تولید خودرو و خدمات پس از فروش فعالیت دارند در کنفرانس شرکت خواهند کرد و البته از شرکت های  آمریکایی دعوتی برای حضور نشده اما  منعی  برای حضور این شرکت ها با شرط رعایت مقررات کنفرانس نخواهد بود.

در این کنفرانس  نماینده  مدیرعامل شرکت کیفیت و استاندارد ایران با ارائه گزارشی تاکید کرد رضایتمندی شهروندان نسبت به فرآیند خرید خودرو و خدمات پس از فروش،  روند بهبود را طی می کند.

مهندس غیاثی از انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش همچنین گفت نمی توان مشکلات و نارضایتی حاصل از خدمات پس از فروش را کتمان کرد اما عمده این مشکلات از تولید وقطعات  تولید شده نشات می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید