اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151685408

بانک صنعت و معدن پیشتاز شد

اعطای تسهیلات به طرح های صنعتی استان قم

کد: 13950714151685408

https://goo.gl/TL7GMG

، تهران , (اخبار رسمی): بانک صنعت و معدن بالاترین میزان پرداختی به صنایع استان قم را در راستای اجرای طرح رونق تولید داشته است.

صنعت و معدن

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن سید صدرالدین موسوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم که در جلسه کمیته بانکی ستاد تسهیل و نظارت بر عملکرد طرح رونق تولید سخن می گفت با بیان این که بانک صنعت و معدن با مبلغ 400 میلیارد ریال بیشترین پرداختی را داشته است، افزود: بانک ملت با 20 میلیارد ریال، بانک کشاورزی 170 میلیارد ریال، بانک ملی 12 میلیارد ریال، بانک سپه 50 میلیارد ریال، بانک تجارت پنج میلیارد ریال و بانک صادرات نیز 20 میلیارد ریال پرداختی داشته و بانک های خصوصی نیز اقدامی در این راستا انجام ندادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از آخرین اقدام های انجام شده برای رونق تولید در استان قم، اظهار داشت: از مجموع تقاضاهایی که از حدود 900 واحد تولیدی در رابطه با اخذ تسهیلات صورت گرفته حدود 500واحد آن جزء بخش صنعت و 450واحد نیز در ارتباط با بخش کشاورزی است.

احمد ذاکری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان نیز در سیزدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم با تأکید بر اینکه 70 واحد صنعتی شایسته دریافت تسهیلات نبوده‌اند، گفت: برخورداری از بازار مشخص و توجه به برنامه‌ای زیست محیطی از شروط اصلی پرداخت تسهیلات به شمار می رود.

وی با اشاره به بانک‌های پیشتاز پرداخت تسهیلات گفت: بانک صنعت و معدن با پرداخت 17 فقره به میزان 40 میلیارد تومان، بانک ملت با پرداخت 12 فقره با جمع 19 میلیارد تومان و بانک ملی با 9 فقره به میزان 9 میلیارد تومان در این زمینه همکاری خوبی داشته‌اند.

وی با اشاره به فرایند پرداخت تسهیلات، گفت: اطلاع‌رسانی، ثبت نام در سامانه بهین یاب، بررسی و ارزیابی واجدان شرایط، تشکیل کمیته کارشناسی و ارجاع متقاضیان به بانک و عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات از قواعد اصلی اجرای فرایند تسهیلات بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه