اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717152625811

سهم مرکز رویش در افزایش ظرفیت درمان نابارورى

کد: 13950717152625811

https://goo.gl/aJDO3V

، تهران , (اخبار رسمی): با فعالیت مرکز رویش هلال احمر، ظرفیت درمان نابارورى کشور افزایش یافته است.

سهم مرکز رویش در افزایش ظرفیت درمان نابارورى

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر،حمید گورابی ، رئیس پژوهشگاه رویان با اعلام این خبر و اشاره به این که پژوهشگاه رویان از 25 سال گذشته در زمینه پزشکى تولید مثل فعالیت مى کند،گفت: این پژوهشگاه موفقیت هاى قابل توجهی در حوزه نابارورى کسب کرده و اگر در گذشته زوج ها براى درمان نابارورى به خارج از کشور مى رفتند، امروز به نقطه اى رسیده ایم که جریان به صورت معکوس رخ مى دهد.

وى با ابراز رضایت از ورود جمعیت هلال احمر به حوزه درمان نابارورى با افتتاح مرکز رویش،ادامه داد: با ارتباط خوبی که با هلال احمر براى ایجاد مرکز درمان نابارورى رویش برقرار شد توانستیم ظرفیت پذیرش زوج هاى نابارور را افزایش داده و با امکانات جانبى مجتمع دارویى- درمانى هلال احمر بیماران خارج از کشور را بیشتر جذب کنیم.

گورابى با بیان این که آمار درمان نابارورى در کشور بین 35 یا 40 درصد است، خاطرنشان کرد: این آمار قابل قبولى است که البته با پژوهش های بیشتر قابلیت ارتقا وجود دارد، همچنین یکی از زمینه هاى پزشکى که مى تواند خدمات قابل قبولی را به بیماران خارجى ارائه دهد درمان نابارورى است و به خصوص کشورهاى همسایه و افرادى که تمایل دارند روند درمان را در یک کشور اسلامى دنبال کنند، پتانسیل هاى خوبی در کشور وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان