اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717152666113

جلوگیری از تبدیل مشهد به فروشگاه اجناس خارجی

کد: 13950717152666113

https://goo.gl/ZfJje7

، مشهد , (اخبار رسمی): مشهد سالانه شاهد حضور 27 میلیون زائر است ما باید تولیدات داخلی را در اختیار زائران قرار دهیم و نباید مشهد تبدیل به فروشگاهی برای بیگانگان شود تا پول زائران متدین گاه به جیب دشمنان ما ریخته شود و در نهایت باید امروز همه نهادها و امکانات کشور پشت اقتصاد مقاومتی و تولید ملی بایستیم.

جلوگیری از تبدیل مشهد به فروشگاه اجناس خارجی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، غلامعلی حداد عادل شب گذشته در آیین اختتامیه نمایشگاه "مهر درخشان" که در مرکز همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، با اشاره به حدیث سلسله الذهب اظهار کرد: امام رضا(ع) می‌فرمایند من از شروط توحید هستم یعنی توحید بدون ولایت محقق نمی‌شود پس اگر ولایت امام هشتم(ع) شرط توحید است قطعاً انقلاب اسلامی نیز امروز زنده‌کننده ولایت است.
وی افزود: همه دشمنی‌های امروز علیه انقلاب ما بر اساس ورود خداوند، دین و پیامبر در سیاست و حکومت ما است زیرا آن‌ها ارتباط دین و سیاست را مربوط به قرون وسطی می‌دانستند اما امروز انقلاب اسلامی 40 سال با این الگو با قدرت به کار خود ادامه داده است.
حداد عادل بیان کرد: انقلاب اسلامی و آستان قدس رضوی از یکدیگر جدایی نداشته و تمام امکانات این دو باید در اختیار هم باشد که خوشبختانه با درک صحیح موضوع، بخشی از شعار سال در نمایشگاه "مهر درخشان" اجرایی شده است.
مشاور مقام معظم رهبری تصریح کرد: امروز با توجه به حضور 27 میلیون زائر در شهر مشهد هیچ ظرفیت دینی و فرهنگی بالاتر از آستان قدس رضوی در کشور وجود ندارد و در واقع آستان قدس رضوی یک مدرسه بزرگ ملی است و باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بعد از بازگشت زائر به دیار خود یک مسلمان ایرانی شرایط بهتر و برتری نسبت به گذشته داشته باشد.
وی عنوان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان به دنبال ضربه زدن و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و با آغاز جنگ تحمیلی به دنبال اجرای این هدف خود بودند اما شکست خوردند و امروز یک جنگ اقتصادی همراه با مقابله فرهنگی را دنبال می‌کنند و در واقع با فشار اقتصادی به ملت ایران به دنبال انحراف فرهنگی مردم هستند.
مشاور مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ما در مجمع تشخیص مصلحت نظام، تدوین سیاست‌های کلی نظام است که مقام معظم رهبری در موضوع سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اهتمام ویژه داشتند و این نمایشگاه نیز در راستای این الگو و عمل بوده و ما باید این مسیر را از لحاظ کمی و کیفی توسعه دهیم.
حداد عادل با بیان اینکه مردم کشور علاقه‌مند به سرافرازی و استقلال کشور هستند، گفت: ما این عشق و علاقه به کشور را در مسابقات ورزشی به وضوح می‌بینیم پس قطعاً ایرانیان علاقه‌مند به خرید کالای ایرانی هستند از طرفی تولیدکننده نیز باید به دنبال افزایش کیفیت کالا خود باشد.
وی اظهار کرد: مشهد سالانه شاهد حضور 27 میلیون زائر است ما باید تولیدات داخلی را در اختیار زائران قرار دهیم و نباید مشهد تبدیل به فروشگاهی برای بیگانگان شود تا پول زائران متدین گاه به جیب دشمنان ما ریخته شود و در نهایت باید امروز همه نهادها و امکانات کشور پشت اقتصاد مقاومتی و تولید ملی بایستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه