اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153025589

گزارشی از مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی؛

محمد علیپور:ورزشهای هوایی مهیج و پرمخاطب است

کد: 13950717153025589

https://goo.gl/4D9zWR

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به میزبانی انجمن ورزشهایی هوایی در سایت پروازی شهران برگزار شد.

محمد علیپور:ورزشهای هوایی مهیج و پرمخاطب است

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی،در این مراسم محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی،سردار مویدی رییس انجمن ورزشهایی هوایی،سردار جان نثاری جانشین یگانهای ویژه ناجا،سرهنگ ناصرپور نماینده قرارگاه ثارالله،اعضای هیات رییسه انجمن و برخی از خلبانان و ورزشکاران این رشته حضور داشتند.
در این مراسم محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت:حقیقتا شهامت ورزشکاران و خلبانان ورزشهای هوایی قابل ستایش است و لازم است کلیه مسوولان و دست اندرکاران از این قشر حمایت کنند.
وی افزود: ورزشهای هوایی بسیار مهیج و پرمخاطب است و باید شرایطی فراهم شود که جوانان و علاقه مندان به این رشته های جذاب بتوانند به مکانها و سایت پروازی دسترسی راحت تری داشته باشند.
علیپور ضمن تمجید از فعالیت انجمن ورزشهای هوایی تصریح کرد:خوشبختانه این انجمن بسیار پرتلاش و اکتیو است ولی برای پیشبرد اهداف این انجمن یاری کلیه نهادهای زیربط را می طلبد تا با رفع مشکلات سایت های پروازی به خصوص سایت شهران راه برای فعالیتهای مستمر هموار شود.
در ادامه این مراسم سردار مویدی رییس انجمن ورزشهای هوایی ضمن خوشامد گویی به حاضرین چکیده ای از فعالیتهای این انجمن را برای مدعوین تشرح کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش