اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153335832

در حاشیه بهره‌برداری از پل روگذر ریلی امام رضا(ع) اعلام شد:

بهره‌برداری ازلاین دوم پل امام رضا(ع) تا پایان سال

کد: 13950717153335832

https://goo.gl/F9WUYJ

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت راه‌آهن از بهره‌برداری لاین دوم پل روگذر امام رضا واقع در خط‌آهن تهران-ورامین- پیشوا تا پایان سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری ازلاین دوم پل امام رضا(ع) تا پایان سال

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی راه آهن  محسن پورسیدآقایی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پل روگذر ریلی امام رضا واقع در مسیر تهران- ورامین- پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش راه‌آهن برای ایجاد این پل رفع نیاز و برطرف کردن مشکلات مردم ورامین و ایجاد قطارهایی با سرفاصله 10 دقیقه برای دسترسی به تهران است.

وی افزود: مسئولیت این کار در سال 94 به راه‌آهن واگذار شد و ظرف یک سال و نیم گذشته به اندازه تمام دوران قبل، این پروژه پیشرفت داشته است.

معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به ساخت سه پل در مسیر تهران و دو پل روگذر امام رضا و زیر گذر 15 خرداد بیان داشت: لاین دیگر پل امام رضا تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

پورسیدآقایی با توجه به نیمه‌کاره بودن پل امام رضا و بسته شدن مسیر و ایجاد ترافیک برای عبور قطارها در دو سال گذشته خاطرنشان کرد: با مشاهده این مشکلات راه‌آهن همت خود را برای رفع مشکلات مردم بسیج کرد و این پروژه را در اولویت قرار داد تا امروز با عبور قطارها از روی پل ترافیک شهری و توقف قطارها برطرف شود.

وی با اشاره به 4خطه شدن مسیر قطار حومه‌ای ورامین به تهران بیان داشت: در صورت تکمیل خطوط 3 و 4 هر 10 دقیقه از یک قطار از ورامین به تهران حرکت خواهد کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم‌زمان با پیشرفت زیرساخت به دنبال تامین ناوگان نیز هستیم گفت: با ایجاد و راه‌اندازی خط راه‌آهن و به دنبال آن، ظرفیت نیز ایجاد خواهد شد.

پورسیدآقایی تاکید کرد: باید پتانسیل لازم در حمل ونقل ریلی حومه‌ای به منظور دسترسی مردم به تهران برای صبح‌ و بازگشت آن‌ها به محل زندگی خود در بعدازظهر، ایجاد شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

کشور ایران، در حال حاضر دارای ۱۳۴۳۷ کیلومتر (انتهای سال ۱۳۹۵)شبکه ریلی استاندارد و ۹۶ کیلومتر (میرجاوه-زاهدان) خطوط ریلی عریض است. نگهداری و تعمیر و هم‌چنین بهره‌برداری از شبکه ریلی بر عهده شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران (به عنوان نماینده حاکمیت) در بخش حمل و نقل ریلی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان