اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153395358

از سوی بانک مرکزی اعلام شد

صدور مجوز برگزاری مجمع سالیانه بانک سینا

کد: 13950717153395358

https://goo.gl/C3tYWz

، تهران , (اخبار رسمی): بازرسان بانک مرکزی برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا را بلامانع اعلام کردند.

بانک سینا

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط اداره نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری با انتشار نامه ای به مدیرعامل بانک سینا، از مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، سال مالی منتهی به 29 اسفند 94 خبر داد.

به همین منظور است که  مدیریت کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری اعلام کرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده توسط بازرسان بانک مرکزی و مفاد گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا بلامانع است.

همچنین از "وسینا" خواسته شد پس از برگزاری این مجمع، یک نسخه از صورت های مالی حسابرسی شده و مصوب سال مالی منتهی به 29 اسفند 1394 این بانک، به همراه تصویر صورت جلسه مجمع و خلاصه تکالیف و تصمیمات مجمع مذکور به مدیریت کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری ارسال شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سینا

بانک سینا از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه مالی و اعتباری بنیاد در سال 1364 با هدف اولیه انجام عملیات پولی، مالی و اعتباری و تامین نیازهای مالی بنگاه های اقتصادی و جذب سپرده های عمومی اقتصادی با سرمایه 10 میلیارد ریال تاسیس گردید و از همان ابتدا با افتتاح شعب در برخی مناطق اقدام به بهره برداری و انجام عملیات بانکی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه