اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901187355358

معاون اول رئیس جمهوری از بانک سینا تقدیر کرد

اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در منطقه قلعه گنج

کد: 13950901187355358

https://goo.gl/TI9fpP

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اول رئیس جمهوری با حضور در منطقه قلعه گنج، از برخی طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی این منطقه که از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در حال اجراست، بازدید کرد.

بانک سینا

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سینا، مهدی جهانگیری در جلسه ای که در محل فرمانداری قلعه گنج با حضور مسئولین دولت تدبیر و امید برگزار شد، با بیان این که علیرغم محدودیت شدید منابع مالی، موضوع روستا و حل مشکلات زیربنایی روستاها اولویت اصلی دولت است، از فعالیت های بنیاد مستضعفان و بانک سینا در کمک به توسعه طرح های اشتغالزا و رونق اقتصادی این منطقه قدردانی کرد.

بانک سینا به عنوان بانک عامل بنیاد مستضعفان از طریق تامین اعتبار طرح ها و پروژه ها، اعطای تسهیلات به طرح های اشتغالزا، ساخت مدرسه به کمک کارکنان بانک و نیز اهدای آمبولانس به این منقطه نقشی فعال در رونق اقتصادی قلعه گنج ایفا کرده است.

گفتنی است در این بازدید که وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و نیرو، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرعامل بانک سینا، استاندار کرمان و مسئولین شهرستان قلعه گنج نیز حضور داشتند، طرحهای در حال اجرای این شهرستان از جمله طرح تولید آبمیوه پاکدیس، کارگاه فرش بافی، مجتمع دامپروری بز شیری و دیگر طرح ها مورد بازدید قرار گرفت.

همچنین طرح آبرسانی روستایی 141 روستا در استان های کرمان، یزد و لرستان به طور همزمان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهوری در شهرستان قلعه گنج افتتاح شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سینا

بانک سینا از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه مالی و اعتباری بنیاد در سال 1364 با هدف اولیه انجام عملیات پولی، مالی و اعتباری و تامین نیازهای مالی بنگاه های اقتصادی و جذب سپرده های عمومی اقتصادی با سرمایه 10 میلیارد ریال تاسیس گردید و از همان ابتدا با افتتاح شعب در برخی مناطق اقدام به بهره برداری و انجام عملیات بانکی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه