اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148985358

بانک سینا مصوب کرد:

وام 110 میلیارد ریالی برای بنگاه های کوچک اقتصادی

کد: 13950712148985358

https://goo.gl/BrwacQ

، تهران , (اخبار رسمی): بانک سینا برای حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط 110میلیارد ریال تسهیلات مصوب کرد

تولیدی

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این بانک در جهت کمک به توسعه و رونق اقتصادی کشور و افزایش اشتغال، بیش از 110 میلیارد ریال تسهیلات را در شهریور ماه جهت پرداخت به بنگاه های کوچک و متوسط مصوب کرد.

این تسهیلات در جهت کمک به توسعه و رونق تولید شرکت های داخلی و تامین بخشی از نیاز مالی این واحدها جهت تهیه مواد اولیه، بهبود و ارتقاء فرایند تولید و افزایش آن مصوب شده که بیش از 60 میلیارد ریال از این مبلغ به متقاضیان پرداخت شده است.

گفتنی است پیشتر نیز این بانک بسته سیاست های اعتباری سال 95 خود که دربرگیرنده انواع تسهیلات جهت صنوف مختلف، فعالان بخشهای اقتصادی، شرکت ها و موسسات دانش بنیان و طیف های مختلف مردم است را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی به شعب ابلاغ نمود.

با ابلاغ این بسته اعتباری، بانک سینا آماده پرداخت انواع تسهیلات به متقاضیان درچارچوب ها و ضوابط مصوب بانک مرکزی جمهوری اسلامی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سینا

بانک سینا از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه مالی و اعتباری بنیاد در سال 1364 با هدف اولیه انجام عملیات پولی، مالی و اعتباری و تامین نیازهای مالی بنگاه های اقتصادی و جذب سپرده های عمومی اقتصادی با سرمایه 10 میلیارد ریال تاسیس گردید و از همان ابتدا با افتتاح شعب در برخی مناطق اقدام به بهره برداری و انجام عملیات بانکی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه