اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718154995358

توسط بانک سینا انجام شد

امکان انتقال وجه داخلی و بین بانکی با اینترنت

کد: 13950718154995358

https://goo.gl/K1AxnJ

، تهران , (اخبار رسمی): با استفاده از اینترنت بانک سینا امکان انتقال وجه به شیوه های مختلف فراهم شده است.

بانک سینا

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در جهت ایجاد تنوع در محصولات و به منظور تسهیل در انجام خدمات بانکی، انواع انتقال وجه داخلی و شتابی با استفاده از اینترنت بانک سینا امکانپذیر است.

انتقال وجه بین سپرده های خود، انتقال وجه به سپرده دیگران در بانک سینا، انتقال وجه مستمر (داخلی و بین بانکی)، انتقال وجه دسته ای (از یک سپرده به چند سپرده) و انتقال وجه بین بانکی پایا و ساتنا از جمله مواردی است که با اینترنت بانک سینا می توان به انجام رساند.

انتقال وجه بین بانکی دسته ای (انتقال وجه از یک سپرده به چندین حساب در بانک های دیگر)، انتقال وجه کارت به کارت (داخلی و شتابی)، انتقال وجه کارت به سپرده، انتقال وجه از کارپوشه (انتقال وجه از سپرده های حقوقی و حقیقی مشترک) و امکان انجام عملیات انتقال وجه با رمز مخصوص انتقال وجه به جهت امنیت بیشتر  از دیگر خدماتی است که در بخش انتقال وجه اینترنت بانک سینا تدارک دیده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سینا

بانک سینا از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه مالی و اعتباری بنیاد در سال 1364 با هدف اولیه انجام عملیات پولی، مالی و اعتباری و تامین نیازهای مالی بنگاه های اقتصادی و جذب سپرده های عمومی اقتصادی با سرمایه 10 میلیارد ریال تاسیس گردید و از همان ابتدا با افتتاح شعب در برخی مناطق اقدام به بهره برداری و انجام عملیات بانکی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه