اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153425408

مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد:

ایجاد تعامل روابط بانکی با60 بانک خارجی

کد: 13950717153425408

https://goo.gl/wfmccN

، تهران , (اخبار رسمی): در دوران پسابرجام بانک صنعت و معدن با بیش از 60 بانک خارجی تعامل برقرارکرده است.

علی اشرف افخمی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن علی اشرف افخمی – مدیرعامل این بانک با اعلام این مطلب که در دوران پسابرجام تعامل ما با بیش از 60 بانک خارجی برقرار شده است. گفت: بانک تجارتی ایران و اروپا که بزرگترین سهامدارش ما هستیم در طول هفت ماه گذشته بیش از 6 میلیارد دلار گردش مالی داشته و باعث شده است تا در هزینه جابجایی پول بیش از 600 میلیون دلار صرفه جویی شود.

وی با اشاره به وضعیت اقتصاد ایران و جهان اظهار داشت: در زمانی که اقتصاد جهانی دچار رکود بوده ما علیرغم شرایط ایجاد شده، در کشور توانستیم از بحران خارج شده و جایگاه خود را پیدا کنیم.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه ، آسیب 90 میلیارد دلاری ناشی از کودتا ی وارد آمده به اقتصاد ترکیه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این خسارت بر روی اقتصاد ترکیه و جهان تاثیر زیادی داشته اما کشور ما توانسته با مدیریت صحیح جلوی ورود آن را گیرد.

وی تاکید کرد : ما باید در شرایط جدید بتوانیم با جدیت هرچه تمام تر بر دانش و آگاهی های خود بیفزاییم و به آخرین متد تکنولوژی و نرم افزاری مجهز شویم.

افخمی با اشاره به پرداخت میلیاردها تومان تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط افزود : ماباید حمایت از این بنگاه ها را جدی بگیریم و این امر نباید ما را از پرداختن به طرح های بزرگ و زیربنایی بازدارد.

این مدیربانکی در ادامه گفت: دسترسی همه بنگاه های کوچک و متوسط به تسهیلات بانک صنعت و معدن باید یکسان و بدون تبعیض باشد.

افخمی در خصوص دیدارش با معاون صدر اعظم آلمان گفت: آن ها نیز معتقدند که بنگاه های کوچک و متوسط در اقتصاد و درآمدشان نقش اساسی دارد.

وی افزود : ما نباید از رقبا عقب تر باشیم بلکه باید حداقل دو پله از دیگران پیش تر حرکت کنیم و این امر به حرکت جمعی و مشارکت تمامی پرسنل احتیاج دارد.ما باید برای این مشارکت جمعی تمرین دایمی داشته باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه