مانورهای آموزشی آتش نشانان در ایستگاه‌های مترو

کد: 13950717153585761

https://goo.gl/FdViCS

، تهران , (اخبار رسمی): مانورهای آموزشی واکنش در شرایط اضطراری با حضور 456 آتش نشان در ایستگاه‌های مترو برگزار شد.

مانورهای آموزشی آتش نشانان در ایستگاه‌های مترو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه؛ در این دوره‌های آموزشی پرسنل19 ایستگاه آتش نشانی در قالب 53 گروه طی 26 روز در 15 ایستگاه مترو حضور یافتند و ضمن آشنایی با امکانات و فضای مترو، اقدام به تمرین و مانور عملیاتی کردند.
این طرح در راستای پیشبرد اهداف شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه جهت تسریع امدادرسانی و واکنش سریع در شرایط اضطراری و همچنین تعاملات صورت پذیرفته با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران انجام شد.
براساس برنامه ریزی انجام شده توسط مدیریت پیشگیری و مقابله با بحران شرکت بهره برداری مترو تهران، 456 آتش نشان حاضر در این دوره‌ها ضمن گذراندن 368 نفر ساعت تمرین عملی در قالب انجام مانور، با امکانات فنی و تاسیسات ایمنی ایستگاه‌های مترو هم آشنا شدند.
برگزاری دوره‌های آموزش آتش نشانی به کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران
براساس مذاکره صورت گرفته با سازمان آتش نشانی تهران، دوره‌های آموزش آتش نشانی سطح B برای کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران برگزار می شود.
مدیریت مقابله با بحران این شرکت با همکاری سازمان آتش نشانی تهران اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش آتش نشانی برای کارکنان این شرکت کرد.
در این دوره ها، آتش نشانی و اطفاء حریق در ایستگاه‌ها در قالب 10 دوره آموزشی 3 روزه به کارکنان شاغل در ایستگاه‌ها آموزش داده و در پایان گواهینامه آموزشی به کارآموزان اعطا می شود.
تاکنون 6 دوره آموزشی برگزار شده که در هر دوره بیش از 30 نفر از کارکنان واحدهای مختلف حضور داشتند و در پایان گواهی سطح B آتش نشانی را دریافت کردند.
هدف از برگزاری این دوره‌ها، بالا بردن سطح مهارت مقابله با سوانح و آتش سوزی در ایستگاه‌های مترو تهران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه