اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718154696113

تا پایان دوره شورای چهارم رخ می دهد

بهره برداری از پروژه های مهم میدان شهدای مشهد

کد: 13950718154696113

https://goo.gl/hKbmcE

، مشهد , (اخبار رسمی): با استفاده از نظرات نخبگان و هنرمندان شهر طرح‌های بسیار خوبی برای میدان شهدا در نظر گرفته شده که مهم‌ترین آن‌ها نقش برجسته‌هایی از شهدای 8 سال جنگ تحمیلی است تا میدان هویت واقعی خود را پیدا کند.

لزوم هویت‌بخشی به میدان شهدای مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد کمال سرویها درباره پروژه میدان شهدا اظهار کرد: پروژه میدان شهدا یکی از پروژه‌های بزرگ شهرداری مشهد است که خوشبختانه بخش‌های مهمی از آن افتتاح شده است.
وی افزود: میدان شهدا محل تلاقی 3 خط از قطار شهری مشهد است که خوشبختانه به زودی ایستگاه خط 2 قطار شهری مشهد در این میدان افتتاح می‌شود و تا پایان دوره شورای چهارم بخش‌های مهمی از این پروژه عظیم افتتاح می‌شود.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در طبقه پایینی میدان شهدا فضایی عظیم و مسقف برای برگزاری اجتماعات مردمی در نظر گرفته نشده تا در نزدیک‌ترین نقطه به حرم مطهر رضوی شهروندان از آن بهره لازم را ببرند.
سرویها تصریح کرد: با استفاده از نظرات نخبگان و هنرمندان شهر طرح‌های بسیار خوبی برای میدان شهدا در نظر گرفته شده که مهم‌ترین آن‌ها نقش برجسته‌هایی از شهدای 8 سال جنگ تحمیلی است تا میدان هویت واقعی خود را پیدا کند.
وی درباره برخی از انتقادات در مورد پروژه میدان شهدا نیز گفت: امروز مدیران پروژه میدان شهدا تمام توان و تلاش خود را پای کار آورده‌اند و برای پیشرفت پروژه سه شیفته کار انجام می‌شود اما قطعاً توانایی‌های آن‌ها نیز محدود است.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: برخی از نقدها در مورد هویت میدان شهدا است که ما در این دوره به دنبال حل این مشکلات بودیم و با استفاده از نخبگان و هنرمندان به دنبال استفاده از هویت اصلی میدان شهدا و همچنین معماری‌های ایرانی و اسلامی بودیم که قطعاً در آینده بسیاری از ظواهر میدان شهدا تغییر می‌یابد و بسیاری از این انتقادها با بهره‌برداری کامل از پروژه پاسخ داده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه