اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950719156026113

معاون اقتصادی شهرداری مشهد در دیدار با هیئت تجاری جمهوری چک خبر داد

2.5 میلیارد دلار پروژه آماده جذب سرمایه‌ گذار

کد: 13950719156026113

https://goo.gl/biRhw8

، مشهد , (اخبار رسمی): معاون اقتصادی شهرداری مشهد به ظرفیت‌های مختلف و گردش مالی بالای این شهر اشاره کرد و گفت: تاکنون 728 میلیون و 570 هزار دلار پروژه مشارکتی با بخش خصوصی انجام و سهم‌الشرکه شهرداری هم واگذار شده است.

2 میلیارد و 570 میلیون دلار پروژه سرمایه‌گذاری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا مزجی در دیدار هیئت تجاری جمهوری چک با معاونان شهردار و مدیران ارشد شهرداری مشهد که در سالن شهدای شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه 2 میلیارد و 570 میلیون دلار نیز پروژه جدید در حوزه سرمایه‌گذاری داریم که بسته همه آنها آماده شده است، افزود: یک سوم از این پروژه‌ها برای واگذاری به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد رسیده است و تجربه بسیار خوبی برای افزایش مشارکت‌های مردمی در توسعه شهر به حساب می‌آید.
وی بودجه سالانه شهر مشهد را بالغ بر 2 میلیارد و 850 میلیون دلار برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه‌های مختلفی از جمله راه‌اندازی صندوق‌های پروژه و انتشار اوراق‌های مشارکت برای افزایش سرمایه‌گذاری شهروندان در دست داریم.
معاون اقتصادی شهرداری مشهد به تشریح فعالیت صندوق‌های پروژه و اوراق مشارکت‌های سرمایه‌گذاری در این شهر پرداخت و عنوان کرد: برای این که تنها متکی به فاینانس‌های خارجی نباشیم، از مردم دعوت به عمل آورده‌ایم که در این حوزه حضور پیدا کنند و به نوعی این مردم هستند که جای فاینانسرها را در آینده خواهند گرفت.
مزجی از انتشار بیش از 640 میلیون دلار اوراق مشارکت در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: مشهد، امروز دنیایی از کار و تلاش است و ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف برای توسعه سرمایه‌گذاری‌های شهری دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه