اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950721156325591

نتیجه مطلوب ال جی از یک سال مطالعه

شارژر وایر لس ال جی به بازار می آید

کد: 13950721156325591

https://goo.gl/4EXxzi

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ال جی شارژر وایر لس پر سرعتی تولید کرد که ظرف نیم ساعت می تواند یک گوشی با شارژ صفر را به شارز 50 درصد برساند. این کار سبب می شود تا بزرگترین مانع استفاده کنندگان گوشی های تلفن همراه ال جی از بین برود.

شارژر وایر لس ال ج به بازار می آید

این شارژر15 واتی از انتهای سال جاری وارد بازار امریکا و اروپا و استرالیا می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرت ال جی ,  ال جی یک شارژر 15 واتی جدید را تولید کرده است  که با سرعت بالا امکان شارژ کردن گوشی های تلفن همراه تولید این براند را دارد و از نظر سرعت شارژ و قدرت سطحی معادل سریع ترین شارژرهای موجود در بازار دارد.

بخش اعظیم شارژرهای وایرلس موجود در بازار تولید شرکت ال جی  5 واتی هستندو به همین دلیل سرعت شارژ شدن گوشی های تلفن همراه  توسط این شارژر ها بسیار پایین است و اغلب در طول شب استفاده می  شوند. به همین دلیل احساس  نیاز برای عرضه  محصولی تازه به بازار  که سرعت شارژ گوشی های تلفن همراه در ان بالا باشد از مدتها قبل حس شده بود و شرکت ال جی  اقدام به سرمایه گذاری در این زمینه کرد.

این محصول جدید می تواند ظرف نیم ساعت یک باتری را از صفر تا 50 درصد شارژ کند  که در سطح شارژر های بسیار قدرتمند  و سریع در دنیاست.  قرار بر این است شارژرها از انتهای سال جاری در بازار  امریکای شمالی و اروپا و استرالیا  عرضه شود  ولی هنوز قیمت این شارژ رها اعلام نشده است .

ال جی اعلام کرد مطالعه روی این پروژه از ابتدای سال 2016 میلادی  آغاز شد  و بعد از یک سال مطالعه کامل این پروژه به نتیجه رسید . تولید این محصول می تواند استفاده گوشی های ال جی را ساده تر کند  و بازار این برند را بزرگتر کند.

 مدیر بازاریابی ال جی در این زمینه می گوید: در دنیای کنونی استفاده از اینترنت روی گوشی های تلفن همراه یک امر عادی است واین کار سبب می شود تا شارژ گوشی های تلفن همراه به سرعت  به اتمام برسد. بنابراین ال جی اقدام به تولید شارژرهای وایرلس کرد تا  این مشکل را برای  مصرف کنندگان محصولات ال جی از بین ببرد. ما به نیاز مشتریان خود توجه می کنیم و پذیرای تمامی انتقاداتی هستیم که از محصولات ما دارند.این انتقادات به ما در تولید محصولات با کیفیت تر و بهتر کمک می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال جی

ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]