اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159315990

دو پایانه بزرگ شمال تهران ساماندهی شد

کد: 13950725159315990

https://goo.gl/e7oV2D

، تهران , (اخبار رسمی): پایانه اتوبوسرانی شهید دستواره و شهید علیرضا افشار در تقاطع پاسداران – دستواره و چهار راه پارک وی به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان بازسازی و ساماندهی شد.

دو پایانه بزرگ شمال تهران ساماندهی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، عبدالمطلب توجهی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری  منطقه  یک با اعلام خبر فوق اظهار کرد: در پایانه شهید دستواره خطوط اتوبوسرانی دستواره – حکیمیه و دو خط تاکسی نوبنیاد- مترو قیطریه و نوبنیاد – هفت تیر تردد می کنند و حجم قابل ملاحظه ایی از جابه جایی مسافرین منطقه را بر عهده دارند که عملیات مسقف نمودن آن اجرا شد.

وی گفت: عملیات سکو سازی ، اصلاح هندسی، اصلاح شیب جهت هدایت آبهای سطحی نیز از جمله اقدامات اجرایی در پایانه شهید علیرضا افشار بود.
توجهی تصریح کرد: جهت انجام این عملیات ، زیرسازی های لازم انجام و شیب عرضی پایانه با نقشه برداری مناسب اجرا و نهر عرضی در ضلع شرقی ایجاد شد تا آبهای سطحی جمع آوری شود.
این مقام مسئول گفت: پایانه افشار دارای یک خط brt چمران است که از ترمینال جنوب می آید و دو خط اتوبوس عادی به مقصد ولنجک و هفت تیر دارد.
وی گفت: شمال تهران دارای 5 پایانه اتوبوسرانی و 5 پایانه تاکسی رانی است که برخی از آنها مشترک بوده ولی پایانه شهید دستواره در بخش اتوبوسرانی قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه