اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951116231345990

از نخستین ساعات بامداد امروز انجام شد

بازدید شهردار تهران از بخش میانی خط 7 مترو

کد: 13951116231345990

https://goo.gl/M1Tlh4

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار تهران در بازدید 3 ساعته از بخش میانی خط 7 مترو و 7 ایستگاهی که در این بخش واقع شده اند، از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

بازدید شهردار تهران از بخش میانی خط 7 مترو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در جریان این برنامه که از اولین ساعات بامداد امروز آغاز شد، دکتر محمد باقر قالیباف با حرکت در 6 کیلومتر از بخش میانی خط 6 مترو از میدان محمدیه و ادامه این خط تا امتداد بزرگراه شهید نواب صفوی که عملیات روسازی و ریل گذاری و نصب ریل سوم آن به پایان رسیده را مورد بازدید قرار داد.

بر اساس این گزارش، در این برنامه به ترتیب ایستگاه های میدان محمدیه، تقاطع مولوی – حضرت ولی عصر (عج) و هلال احمر و نیز ایستگاه های بریانک، شهید محبوب مجاز، امام خمینی (ره) و آذربایجان در مسیر بزرگراه شهید نواب صفوی با پیشرفت بین 80 تا 99 درصد، مورد بازدید شهردار تهران قرار گرفت.
گفتنی است در پایان این بازدید که با حضور دکتر عیسی شریفی قائم مقام شهردار تهران و دکتر مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد، جلسه ای در محل ایستگاه بریانک برگزار و شهردار تهران تدابیر لازم در خصوص پیشرفت پروژه خط 7 مترو را ابلاغ کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه