اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951105226045990

آخرین وضعیت عملیات آواربرداری پلاسکو از زبان معاون شهردار تهران

ادامه عملیات آواربرداری؛ بدون یک دقیقه توقف

کد: 13951105226045990

https://goo.gl/DKMFHl

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت عملیات آواربرداری پلاسکو گفت: در حال حاضر با توجه به مهار دیواره غربی پلاسکو، شاهد شرایط پایدار در محل و تسریع در عملیات آواربرداری هستیم.

ادامه عملیات آواربرداری؛ بدون یک دقیقه توقف

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، دکتر مازیار حسینی افزود: عملیات آواربرداری به منظور خروج پیکر شهدای آتش نشان و شهروندانی که در محل حادثه جان خود را از دست داده اند و نیز بر گرداندن هر چه سریع تر وضعیت واحدهای تجاری واقع در اطراف ساختمان پلاسکو به شرایط عادی، با جدیت، دقت و سرعت ادامه دارد.
وی با اشاره به این که عملیات آواربرداری در پلاسکو کار پیچیده و دقیقی است که مطابق نفشه عملیاتی و به صورت تخصصی پیش می رود، اظهار کرد: به این منظور، ضمن استماع نظرات کارشناسی بخش های مختلف و احصای روش های اجرایی، حتی یک دقیقه وقت را از دست نمی دهیم و این عملیات بدون لحظه ای توقف ادامه دارد.
معاون شهردار تهران در پایان با تأکید بر این که اولین و مهم ترین اولویت در بحث مدیریت بحران، موضوع پیشگیری است، خاطرنشان کرد: البته به این منظور تقویت جایگاه مدیریت بحران در کشورمان نیز ار اهمیت ویژه ای برخوردار است که در حال حاضر به این منظور لایحه سازمان مدیریت بحران در مجلس شورای اسلامی در مرحله بازنگری قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه