اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159345499

در کدام کشورها، «ارث» عامل اصلی ثروت است

کد: 13950725159345499

https://goo.gl/QIgzIJ

، تهران , (اخبار رسمی): 49.6 درصد از میلیاردرهای ایتالیایی و 43.8 درصد از میلیاردرهای سوئدی، به جای راه‌اندازی کسب‌وکار، در دنیایی از ثروت زاده شده‌اند.

در کدام کشورها، «ارث» عامل اصلی ثروت است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران، بسیاری از میلیاردرها، از صفر آغاز کرده‌اند و ثروت هنگفت‌شان را از طریق خلق امپراطوری کسب‌وکار به دست آورده‌اند. اما در  بعضی از کشورها، سوپر ثروتمندان به احتمال بیشتر از آغاز در دنیایی از ثروت متولد شده‌اند.

استرالیا، یکی از این کشورهاست که نیمی از ثروتمندان آن، ثروت‌شان را مدیون درگذشتگان‌شان هستند، چرا که آن را به ارث برده‌اند. این مسئله را پژوهشی که در دانشگاه دوک انجام شده است، نشان می‌دهد. بر اساس این پژوهش، اوضاع در انگلستان و امریکا متفاوت است، بیشتر افراد ثروتمند این کشورها، دارایی‌هایشان را از راهی به جز ثروت فامیلی به دست آورده‌اند. 

بررسی راهی که ثروتمندان به پول رسیده‌اند، نشان دهنده توان کشورها در تولید و خلق ثروت است. در این کشور، تولید نفت بعد از فروپاشی حزب کمونیسم، باعث به وجود آمدن ثروتمندان بی‌شماری شد، در روسیه، ارث و میراث تنها عامل ثروت 1.3 درصد از میلیاردرها بوده است. 

اتاق ایران، پیش از این گزارشی در خصوص وضعیت ثروتمندان جهان منتشر کرده بود. بر اساس این گزارش،میزان سرمایه‌ای که به وسیله افراد سوپر ثروتمند جهان کنترل می‌َشود، هر سال افزایش پیدا می‌کند. افراد با سرمایه بالای یک میلیون دلار، می‌توانند عضو باشگاه میلیونرها شوند. حالا گزارش‌ها نشان می‌دهد 59 تریلیون دلار از کل سرمایه و ثروت جهان در سال 2015، در دست اعضای این باشگاه بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]