اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726160836113

عضو موسسه بین‌المللی ایکاس مطرح کرد:

مشهد شایسته میزبانی از اجلاس‌های بزرگ بین‌المللی

کد: 13950726160836113

https://goo.gl/GVcQMj

، مشهد , (اخبار رسمی): برگزاری اجلاس ایکاس در شهر مشهد نشان داد، شهرداری مشهد میزبان بسیار خوب و شایسته‌ای برای برگزاری اجلاس‌های بزرگ بین‌المللی است.

مشهد شایسته میزبانی از اجلاس‌های بزرگ بین‌المللی

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد رحمان قاسم الفارسی  درباره شهر مشهد اظهار کرد: مشهد را شهری زیبا و تاریخی دیدم، شهری که به شدت در حال رشد و پیشرفت است.
وی افزود: مشهد به دلیل جاذبه اصلی خود یعنی حرم مطهر امام رضا(ع) شاهد حضور گردشگران مختلفی از بسیاری کشورهای جهان به خصوص خاورمیانه است و باید بگویم تأثیر معنوی که حرم مطهرامام رضا (ع) روی من داشته نیز بسیار زیاد بوده است.
الفارسی بیان کرد: یکی از نقاط قابل توجه در شهر مشهد توجه ویژه مردم به موضوع خانواده است و برای من بسیار جذاب بود که در پارک‌ها و مکان‌های دیدنی مشهد خانواده‌ها در کنار یکدیگر بودند.
عضو موسسه بین‌المللی ایکاس گفت: برگزاری اجلاس ایکاس در شهر مشهد نشان داد، شهرداری مشهد میزبان بسیار خوب و شایسته‌ای برای برگزاری اجلاس‌های بزرگ بین‌المللی است که امیدواریم اجلاس بزرگتری در این شهر به خصوص در سال 2017 که مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام است، برگزار شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه