اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162156416

برنامه های ویژه برای معرفی تبریز در سطح بین الملل

تبریز بین المللی می شود

کد: 13950727162156416

https://goo.gl/d218VF

، تبریز , (اخبار رسمی): هشتمین جلسه کمیته تبلیغات و امور بین الملل ستاد تبریز2018 با ریاست معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و با حضور اعضای کمیته در محل دفتر معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تبریز برگزار شد

برنامه های ویژه برای معرفی تبریز در سطح بین الملل

به گزارش اخبار رسمی  به نقل ازمعاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی در این جلسه، با تاکید بر لزوم طرح جوانب مختلف اهمیت موضوع تبریز 2018، اظهار داشت: اهمیت موضوع 2018 برای شهرداری تبریز و دیگر نهادهای استان مشخص شده است و در برهه کنونی از طی روند برنامه های بین المللی تبریز 2018، بررسی دقیق و کارشناسی و قطعی کردن  برنامه ها جهت اجرا در سالهای 2017 و 2018 ضرورت دارد.

رئیس کمیته تبلیغات و امور بین الملل تبریز 2018 از برگزاری نشست شهرداران کشورهای حوزه قفقاز در تبریز خبر داده و افزود: طی مذاکرات انجام شده و تصویب شورای برون مرزی، دبیرخانه نشست شهرداران کشورهای حوزه قفقازجهت پیگیری برگزاری این نشست در تبریز تشکیل یافته است که در روزهای آتی زمان و چگونگی برگزاری این نشست به اطلاع عموم خواهد رسید.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز ادامه داد: یکی از برنامه های ویژه که در جهت معرفی تبریز برای جهانیان در کمیته تبلیغات و امور بین الملل اتخاذ شده است، دعوت از نمایندگان فرهنگی و سیاسی کشورهای اسلامی و چند کشور اروپایی به تبریز و ارائه بسته های نمایشگاهی معرفی تبریز به آنها با همکاری وزارت امور خارجه است.

وی افزود: در کنار معرفی تبریز به نمایندگان کشورهای خارجی در ایران، مذاکرات لازم جهت ارائه بسته های معرفی تبریز به نمایندگان و رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف انجام شده است تا نمایشگاهها و هفته های فرهنگی تبریز در کشورهای اسلامی و چند کشور اروپایی برگزار شود.

رئیس کمیته تبلیغات و امور بین الملل تبریز 2018از عملیاتی نمودن برنامه های این کمیته در راستای معرفی تبریز  خبر داده واظهار امیدواری کرد در فرصت باقیمانده از سال جاری، با اجرایی نمودن برنامه های مختلف در سطح ملی وفراملی، زمینه درخشش تبریز را بین مخاطبان ایجاد نموده و تبریز را به شایستگی به جهانیان بشناسانیم.

در ادامه این جلسه  را ه اندازی سامانه پیامکی تبریز 2018 ،ایجاد دفتر یونسکو در تبریز، برندینگ تبریز، برگزاری جشنواره ایده های برتر جهت معرفی تبریز 2018، برگزاری جشنواره بین المللی هنرهای اسلامی در تبریز و همچنین شرکت در نمایشگاههای تخصصی گردشگری بین المللی  از جمله موضوعات مورد بحث و گفتگو بودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تبریز

تَبْریزْ یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر بزرگ‌ترین شهر منطقه شمال غرب کشور و قطب اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود. براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال 1390 صورت گرفته، شهر تبریز با جمعیتی بالغ بر 1494998 نفر چهارمین شهر پرجمعیت ایران پس از شهرهای تهران، مشهد و اصفهان محسوب می‌شود. این شهر به‌دلیل جای‌دادن بسیاری از کارخانجات مادر و بزرگ صنعتی در خود و نیز وجود بیش از 600 شرکت قطعه‌ساز در آن، دومین شهر آلوده و نیز دومین شهر صنعتی کشور پس از تهران به‌شمار می‌رود و به‌دلیل صنعتی‌بودن، یکی از مهم‌ترین شهرهای مهاجرپذیر ایران محسوب می‌شود. پس از بهره‌برداری از آزادراه نبی‌اکرم، میزان مسافرپذیری تبریز روبه افزایش نهاد و این شهر پس از مشهد به‌عنوان دومین شهر مسافرپذیر کشور مطرح شد. به‌جهت ریشه‌کنی تکدی‌گری از تبریز، این شهر به‌عنوان شهر بدون گدا شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه