اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951109227786416

شهردار تبریزدر مراسم افتتاح مجموعه نمایشگاهی شهرک مبل و خودروی تبریز:

شهرک مایان، قطب تولید و عرضه صنعت مبل می شود

کد: 13951109227786416

https://goo.gl/5Lq7W6

، تبریز , (اخبار رسمی): شهردار تبریز از مجموعه نمایشگاهی شهرک مایان به عنوان قطب تولید و عرضه صنعت مبل در تبریز یاد کرد.

شهرک مایان، قطب تولید و عرضه صنعت مبل می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از ، دکتر صادق نجفی در مراسم افتتاح مجموعه نمایشگاهی شهرک مبل و خودروی تبریز در مایان، اظهار داشت: این مجموعه با همکاری شهرداری و مشارکت بخش خصوصی طراحی شده و تمام بسترهای لازم برای انتقال صنوف وابسته به مبل و نمایشگاه های خودرو به این منطقه، فراهم خواهم شد.

وی اضافه کرد: به طور حتم با راه اندازی کامل این مجموعه، ضمن توسعه ی همه جانبه این منطقه از کلانشهر تبریز، بسیاری از معضلات شهری مانند ترافیک و آلودگی های زیست محیطی در سطح شهر کاهش خواهد یافت .

شهردار تبریز همچنین با اشاره به قرار گرفتن شهرک مبل و خودرو در مجاورت اتوبان غرب تبریز، بر لزوم طراحی و مشارکت در احداث مسیر دسترسی مناسب به این مجموعه تاکید کرد دکتر نجفی انتقال واحدهای صنفی و صنعتی ترافیک‌زا و آلاینده را از برنامه‌های مهم شهرداری تبریز خواند و گفت: خرسندیم که با افتتاح مجموعه نمایشگاهی شهرک مبل و خودروی تبریز در مایان گام اساسی برای اجرای این برنامه برداشته شده است.

گفتنی است با حضور شهردار تبریز، سالن نمایشگاهی شماره یک شهرک صنفی - صنعتی مبل و خودروی تبریز با متراژ ۸ هزار متر و بیش از ۵۰ غرفه افتتاح شد.

شهرک مبل و خودرو به عنوان یکی از پروژه های مشارکتی شهرداری منطقه ۶ تبریز توسط بخش خصوصی در شهرک مایان احداث شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تبریز

تَبْریزْ یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر بزرگ‌ترین شهر منطقه شمال غرب کشور و قطب اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود. براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال 1390 صورت گرفته، شهر تبریز با جمعیتی بالغ بر 1494998 نفر چهارمین شهر پرجمعیت ایران پس از شهرهای تهران، مشهد و اصفهان محسوب می‌شود. این شهر به‌دلیل جای‌دادن بسیاری از کارخانجات مادر و بزرگ صنعتی در خود و نیز وجود بیش از 600 شرکت قطعه‌ساز در آن، دومین شهر آلوده و نیز دومین شهر صنعتی کشور پس از تهران به‌شمار می‌رود و به‌دلیل صنعتی‌بودن، یکی از مهم‌ترین شهرهای مهاجرپذیر ایران محسوب می‌شود. پس از بهره‌برداری از آزادراه نبی‌اکرم، میزان مسافرپذیری تبریز روبه افزایش نهاد و این شهر پس از مشهد به‌عنوان دومین شهر مسافرپذیر کشور مطرح شد. به‌جهت ریشه‌کنی تکدی‌گری از تبریز، این شهر به‌عنوان شهر بدون گدا شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه