اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162226113

ورود بخش خصوصی در نوسازی ناوگان تاکسیرانی مشهد

کد: 13950727162226113

https://goo.gl/UXTPHE

، مشهد , (اخبار رسمی): عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حال مذاکره با دو شرکت بزرگ بخش خصوصی هستیم که تمام اقدامات در بحث نوسازی تاکسی‌های شهر مشهد را بر عهده بگیرند.

ورود بخش خصوصی در نوسازی ناوگان تاکسیرانی مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن قدیری طرقی درباره نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی شهر مشهد اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی شهر مشهد افزایش آلودگی در طی چند سال اخیر بوده است.
وی افزود: امروز بیش از 13 هزار تاکسی در شهر مشهد فعال است که تعداد بسیار زیادی از این ناوگان فرسوده و نیازمند نوسازی است بر همین اساس شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد از همان ابتدا ورود خوبی در این مسیر داشتند.
قدیری بیان کرد: در طی 3 سال گذشته بیش از 3200 دستگاه تاکسی در شهر مشهد نوسازی شده که البته این رقم با توجه به تعداد بالای خودروهای فرسوده تاکسی در شهر مشهد ناچیز است که امیدواریم با همکاری دولت بتوانیم شاهد سرعت بیشتری در روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده باشیم.
عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: البته حجم نوسازی در طی 3 سال گذشته نسبت به سال‌ها قبل بسیار بالا بوده به‌گونه‌ای که آمار نوسازی در این 3 سال برابری با 12 سال قبل می‌کند که این نشان از خدمت شورای چهارم و شهرداری مشهد است.
وی بیان کرد: در بحث نوسازی تاکسی، شرکت‌های بخش خصوصی نیز در حال ورود هستند که صفر تا صد نوسازی تاکسی را بر عهده می‌گیرند یعنی این‌ها حتی ضامن تاکسیران شده و برای دریافت تسهیلات و خودرو خود وارد مذاکره با بانک و شرکت خودروساز می‌شوند و در کوتاه‌ترین زمان خودروها را به تاکسیرانان تحویل می‌دهند و به طور کلی این شرکت‌ها توان بسیار بالایی دارند به‌گونه‌ای که آمادگی نوسازی 2 هزار تاکسی را به یک‌باره در شهر مشهد دارند که امروز در حال مذاکره با این دو شرکت هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه