اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162575495

تخفیف ویژه بسته ترافیک نامحدود شاتل لند

کد: 13950727162575495

https://goo.gl/svhhJD

، تهران , (اخبار رسمی): بسته‌ ترافیک نامحدود شاتل لند با تخفیف‌ ویژه پنجاه درصدی از تاریخ 25 مهر تا 25 آبان 1395 به مشتریان اینترنت پرسرعت شاتل ارایه می‌شود.

تخفیف ویژه بسته ترافیک نامحدود شاتل لند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شاتل ،به دنبال استقبال بی‌نظیر کاربران از جشنواره‌های قبلی سرزمین شاتل،این ارائه دهنده اینترنت با راه اندازی جشنواره فروش بسته ترافیک نامحدود شاتل لند در ازای پرداخت تنها 10000 تومان بسته ترافیک نامحدود شاتل لند را در اختیار کاربران قرار می دهد .لازم به توضیح است با خرید این بسته، ترافیک مصرفی از سایت شاتل لند (دانلودسنتر، گیم سنتر و آپلودسنتر) و تمامی مجموعه وب سایت های آن (کاپ، نماوا و تک شات) به مدت یک ماه به صورت کاملا رایگان محاسبه خواهد شد.
پس از اتمام زمان جشنواره ( 25 مهر تا 25 آبان ماه 1395) قیمت خرید بسته ترافیک نامحدود شاتل لند به قیمت واقعی یعنی 20000 تومان تغییر خواهد کرد.
کاربران سرویس‌‌های خانواده اکو (eco)، می‌توانند برای خرید این بسته‌ به سایت my.shatel.ir مراجعه ، یا از اپ مای شاتل برای این خرید استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شاتل

گروه شرکت‌های شاتل (آریا رسانه تدبیر)، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 در کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حراج و تخفیف | مسابقه و فراخوان